27 grudnia 2016

Parkway + Corda

Dawanie prezentów jest zdecydowanie najfajniejszą częścią świąt. Mimo że jestem ateistką, mogłabym obchodzić gwiazdkę nawet i dziesięć razy w roku, tyle frajdy daje mi szukanie, przygotowywanie i wręczanie prezentów. Nie ma nic lepszego, niż świąteczna atmosfera dawania. No i pakowanie! Pakowanie jest wartością samo w sobie ;)




Podchodzę do sprawy bardzo poważnie! Zazwyczaj prezenty na gwiazdkę mam obmyślone i zaplanowane już we wrześniu/październiku. Dwa miesiące przed świętami zajmuje mi dopieszczenie szczegółów, dzierganie i szukanie najlepszej wersji tych prezentów, których wydziergać nie można. Dlatego gdy daję siostrze szalik w prezencie, to nie drżę w oczekiwaniu na komentarz, bo dobrze wiem, że taki był akurat potrzebny - w tym wzorze i kolorze, który nie dość, że twarzowy to jeszcze pasuje do najczęściej noszonej kurtki ;) Taką jestem dobrą siostrą! ♥




Rzeczony szalik to Parkway, wzór autorstwa Amy Miller. Wybrałam go, bo strasznie spodobało mi się to wykonanie z Malabrigo Mecha a całkiem spore zapasy tej włóczki leżakują w mojej przepastnej szufladzie przeznaczonej na skarby przywłaszczone z Niebieskiego Szopa :) 

Zdjęcia prosto ze świątecznego frontu i debiut mojej siostry na blogu!




Dane techniczne:
Wzór: Parkway by Amy Miller
Włóczka: Malabrigo Mecha w kolorze Eggplant
Zużycie: 4 motki
Druty: 5.0 mm

Do szalika musiała być też pasująca czapka. Pasująca, ale nie do końca pasująca, żeby nie było odpustowo. Wybrałam czapkę Corda, bo ma ładne warkocze, odpowiednio różne od tych na szaliku. Niestety nie mam zbyt dużo zdjęć tej czapki, nie skupiałam się na niej, bo Mount Everestem dziewiarskich umiejętności to ona zdecydowanie nie jest. Ot, zwykła ale zgrabna czapka :)




Warkoczowy wzór na czapce bardzo ściska dzianinę. Musiałam ją pruć kilka razy, bo była za ciasna. Ostatecznie po zrobieniu ściągacza zmieniłam druty na rozmiar większe i kryzys został zażegnany.

Dane techniczne:
Wzór: Corda by Tori Gurbisz
Włóczka: Malabrigo Mecha w kolorze Eggplant
Zużycie: 1 cały motek
Druty: 5.0 mm na ściągacz, 6.0 mm na warkocze

Siostra powiedziała mi ostatnio, że nosi tylko i wyłącznie komin i czapkę, które dostała ode mnie w zeszłym roku. Mam nadzieję, że drugi komplet urozmaici jej zimową garderobę :)

7 komentarzy:

  1. Cudowny komplet. Siostrze w nim jest pięknie.🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet. Bardzo fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet i piękny kolor włóczki, też bym nosiła! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Droga dawanie prezentów zawsze daje więcej radości:) Ale i otrzymywanie, takich od serca też jest przyjemne:)
    Piękny komplecik w cudnym kolorze:)
    Siorka na pewno zadowolona:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent. Widać, że dopracowany w każdym calu :) Ta Twoja siostra ma z Tobą dobrze ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!