26 listopada 2016

Zielony komin

Kupiłam kiedyś dwa motki Drops Big Delight - to było tak dawno temu, że zdążyłam tę włóczkę przewinąć oraz kilka razy ją zgubić, zapomnieć o niej i ją odnaleźć. Możecie sobie wyobrazić moje zdziwienie, kiedy, obiecawszy koleżance zielony komin w kwadraty, wydobyłam tę włóczkę z czeluści szafy i okazało się, że nie jest zielona... Wcale.

Nie wiem skąd wzięłam ten zielony :) W motku włóczka rzeczywiście była zielonkawo-oliwkowa, fioletowa i rdzawa ale po kilku przerobionych kwadratach okazało się, że są tam brązy, żółcie i turkusy... Jedynie zieleni brak :) Powstał więc komin w kolorach absolutnie jesiennych i absolutnie nieadekwatnych do pierwotnych wyobrażeń.




Dane techniczne:
Wełna: Drops Big Delight kolor 10
Zużycie: 2 pełne motki
Druty: 4.0 mm

To jest mój piąty komin wykonany ściegiem entrelak. Lubię robić kominy tym wzorem - dzierga się je szybko i nie ma nudy w trakcie, ale zrobiłam ich już tyle, że ten raczej będzie ostatnim ;)

Ja tymczasem zmykam dziergać mój nowy, puchaty sweterek!

26 komentarzy:

  1. No kominek super. Udany bardzo. Ja równiez bardzo lubię ten wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki. Może kiedyś się odważę zrobić coś entrelakiem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo proste, jak już się spróbuje! Polecam :)

      Usuń
  3. A ja entrelakiem jeszcze komina nie robiłam - Twój jest obłedny!!!
    Mam jeden motek tej wełny i u mnie sytuacja była odwrotna - miały być fuksje i jagody a jest zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z kominów pomieszałam dwa zupełnie różne kolory i też wyszło super. Robiłam jeden rząd jednym motkiem i kolejny drugim. Wyszło super, może spróbujesz? :)

      Usuń
  4. wzór po prostu stworzony do cieniowanych włóczek. i jak tak patrzę na ten komin, to ubolewam jeszcze bardziej, że druty to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i nie jest zielony ten komin, ale jest piękny i w cudownych jesiennych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje kominy! Chyba muszę machnąć coś entrelakiem bo włóczka już jest ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny. Ten model w Twoim wykonaniu już od dawna mi się podoba i wciąż nie mogę sobie wyobrazić powstaje taki komin? Czy sposób wykonania jest gdzieś dostępny? Nie chodzi o entrelaka tylko bardziej łączenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, spojrzyj do polecanych przeze mnie linków a znajdziesz w nich tutorial jak robić entrelaka na okrągło autorstwa Intensywnie Kreatywnej :)

      Usuń
  8. Żółć i turkus daje zielony, stąd zmyłka wizualna.
    Jednak komin wyszedł super i w oszołamiających barwach. Ja tylko raz robiłam entrelak, ale mój komin jest niezwykle ciepły, choć cieniutki jak mgła.
    Nigdy nie mów nigdy, może będzie następny i oby.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory na kominie śliczne. Wcale nie żałuję zielonego. Te o wiele bardziej mi przypadły do gustu.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bosko! Świetne kolory, te kwadraty dają super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakby odpowiednio nastawić monitor, to coś zielonego się znajdzie ;D
    Kolejny swietny, jesienny komin!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hasają! No tak - mało trochę tej zieleni... Ale komin jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny , a kolory cudne . Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są cudowne, a komin entrekakowy zachwyca. Myślę, że pomimo braku zieleni, koleżanka będzie zachwycona :) Do zielonej kurtki - jak znalazł :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja wciąż nie zrobiłam żadnego, choć bardzo mi się podoba. Cierpię na obzwłądniającą niemoc, choć projektów w kolejce w cholerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taki system, że zaczynam wszystkie projekty, które chcę zrobić a potem dokańczam je z powodu wyrzutów sumienia, że leżą i że tyle ich... :) Taki mam system i działa :)

      Usuń
  16. Ja przez te Twoje kominy też nakupowalam delighta;) tylko jeszcze nie wiem jak sie do tego zabrać.. a takie pytanko mam- jakie druty polecasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar użytych drutów zawsze podaję w postach :)

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!