04 lipca 2016

Zielony kocyk

Zielony bardzo rzadko gości na moich drutach. Jeśli robię coś zielonego, to od razu wiadomo, że nie sobie tylko w prezencie dla kogoś :) Szkoda, bo to mój ulubiony kolor ale nosić się ze sobą nie możemy, bo ewidentnie nie pasujemy do siebie...

Dużo zdjęć nie będzie, bo już raz pokazywałam kocyk dziergany tym wzorem, tylko w innym kolorze.

Nowy właściciel przyjdzie na świat w listopadzie. Mam nadzieję, że mu się spodoba :)



Lubię ten wzór. Przyjemnie się robi a poziom trudności jest odpowiedni, żeby się nie nudzić przy projekcie tak sporym jak kocyk.

Dane techniczne:
Włóczka: Drops Loves You 5
Zużycie: 10 motków, zostało mi kilka metrów.
Druty: 4.5 mm na pierwszy i ostatni rząd, 4.0 mm na resztę.

Wszyscy dookoła są w ciąży, więc w najbliższym czasie przewiduję powstanie większej ilości kocyków ;)


Zobaczcie, jaki mam ładny woreczek na włóczki od Agaty! Już dawno temu miałam się nim chwalić, dobrze, że dziś nadarzyła się okazja :)

34 komentarze:

  1. To może jak lubisz dziergać zielone to Ty rób a ja będę nosić :P Ten wzór sprawia, że kocyk wygląda bardzo ekskluzywnie :) A woreczek bardzo fajny, ja sobie ostatnio kilka uszyłam bo wiecznie mi ich mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy tak się umówić ;)
      Widziałam Twoje woreczki i są boskie, szczególnie te z leśnymi żyjątkami. Słodycz tysiąc! ♥

      Usuń
  2. Baaardzo ładny kocyk! A kolor dodaje mu jakości:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk piekny, choć ta zieleń taka nie moja , ale każdy ma to co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest ten kocyk, kolor faktycznie przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor co prawda nieco przekłamany na zdjęciach ale co mi tam... Pochwały zbieram i tak;)

      Usuń
  5. Ależ piękny kolor! Kocyk w tym kolorze prześlicznie się prezentuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kocyk :) Ostatnio zapragnęłam woreczków, więc zakupiłam tkaniny. Wkrótce się pojawią woreczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, gdybym tylko umiała szyć... No ale nie można być boskim we wszystkim, nie? ;)

      Usuń
  7. Fantastyczny kocyk :-) Przepiękny kolor i śliczny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk wymiata!Zielony też. Ja się z zielonym np. lubię :) POzdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, ty z zielonym masz prawo się lubić. Ta porcelanowa cera aż się prosi o piękną zieleń przy buzi ;)

      Usuń
    2. haha raczej naczynkowa, ale i tak zielony lubię, choć najbardziej granat i czerwień :) a ten kocyk naprawdę jest piekny!

      Usuń
  9. Fajny, kocyk, ja właśnie szukam kocykowej inspiracji na prezent dla małego Janka. Myślałam o czymś kolorowym, ale po tym jak zobaczyłam Twoje obie wersje zaczynam się zastanawiać czy jednak nie jeden kolor... te dylematy dziewiarki... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym kocyku było wiele dywagacji - czy w paski, czy szewron, czy cały zielony. Nie mogłam się zdecydować przez trzy tygodnie...
      Za jednym kolorem przemawia bardzo ważny plus - zero nitek do chowania ;)

      Usuń
  10. Cudny wzór, też się za niego zabrałam :) Ja z zielenią się zdecydowanie nie lubię, no chyba ze jest to limonka :) A woreczka bardzo zazdroszczę! Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chętnie zobaczę Twoją wersję kocyka.

      Usuń
  11. Piękny kolor kocyka. A ten wzór, chodzi za mną już od poprzedniego Twojego kocyka. Baaardzo mi się podoba! :) Woreczek oczywiście piękny :) A co do zielonego - ostatnio kupiłam sobie włóczkę w odcieniu morskiej zieleni. Więcej w niej zieleni niż morskiego ;) Może coś wydziergam...
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatraczki polecam bardzo! Choć odradzam kupować wzór za 8 dolców ;)

      Usuń
  12. Kocyk cudny, kolor też. Nie lubisz się z zielenią ? A mnie się wydawało, że brunetkom dobrze w zielonym ... Ja tu gadu, gadu , a zapomniałam powiedzieć, że na zdjęcia z Hiszpanii czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń nie lubi się ze mną ;) Mam żółtawą, oliwkową cerę - niezbyt to wygląda z zielonym, który te żółte tony podkreśla.

      Usuń
  13. Wzór znany, ale kolor piękny, całość bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocyk cudowny :) Przepiękny wzór, wiem, powtarzam się, ale jak tak patrzę na te wszystkie cudowne ażurowe wzory na drutach to MUSZĘ się tego nauczyć, a nie tylko prawo-lewo i warkocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kocyk, fantastyczny wzór. Kolor jak najbardziej dla small mana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten kocyk! Sama bym pod takim się schowała, tylko oczywiście odpowiednio większym. Im większy tym lepszy.
    Ale za to jaki cudowny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się! I w tym kocyku i w tym kolorze. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!