04 czerwca 2016

Leśny mech

Dużo czasu minęło, od kiedy ostatni raz dziergałam chustę Holden. Ten wzór jest piękny i lubię do niego wracać raz na jakiś czas :) 




         

Dane techniczne:

Włóczka: Lana Grossa Lace Lux w kolorze 07, nieco ponad jeden motek
Koraliki: TOHO 8/0 Green-brown
Druty: 3,5 mm

Ta włóczka ma przepiękny kolor i fakturę, nie mogę się na nią napatrzeć! Myślę, że jeszcze nie raz coś z niej wydziergam :) Ostatnio zamówiłam sobie jej zapas, bo Lana Grossa zdecydowała się ją wycofać z produkcji... Nie wiem skąd taka decyzja, jestem pewna że wiele fanek tej włóczki będzie za nią tęsknić.




Chustę skończyłam jeszcze przed wyjazdem na wakacje. Jak tylko wróciłam zabrałam się do blokowania a przy tej pogodzie wyschła w sekundę. 

Z wakacji wróciłam strasznie stęskniona za dzierganiem, mam w głowie tyle pomysłów, że nie wiem za co się zabrać :) Specjalnie nie zabierałam ze sobą drutów, żeby odrobinę odpocząć. Mój włóczkoholizm nie opuścił mnie jednak ani na sekundę, więc pomiędzy jednym zabytkiem a drugim zamawiałam namiętnie nowe włóczki. Już do mnie jadą :) 

Myślałam o wrzuceniu na bloga fotek z wakacji - chcecie obejrzeć moje migawki z Hiszpanii? :)

Buziaki!

35 komentarzy:

  1. Chusta piekna i z checia zobacze Twoje migawki z Hizpanii:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna chusta! migawki z HIszpanii jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna chusta, a zdjęcia chętnie obejrzę. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Hiszpanię w dającej się przewidzieć przyszłości nie mam szans więc foty z przyjemnością obejrzę.Chusta przepiękna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z migawkami już się pisze! Dziękuję!

      Usuń
  5. Śliczna chusta! Czy to na nią zabrakło Ci kiedyś włóczki? Ja ze swoich dwóch motków także zrobiłam już użytek w ramach tajemniczego testu 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to właśnie na nią. Jakoś tak wychodzi, że potrzebny jest motek i odrobina więcej. Teraz kupiłam zapas, więc się nie boję że mi zabraknie przy następnej okazji :)

      Usuń
  6. Ależ cudny kolor, nie mogę się napatrzeć. Chusta przepiękna i wydaje się być delikatna i mięciutka. Cudo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta!! A gdzie byłaś w Hiszpanii? Oczywiście, że fotki miłe widziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie ja nie byłam! ;)
      Jeździliśmy po Andaluzji :) Fotki niebawem!

      Usuń
  8. Cudowna chusta. Piękny kolor :) Pokazuj pięknych Was na wakacjach :))))
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahahaha, pierwsze co przyszło mi do głowy, to że chcę zobaczyć Twoje zakupy włóczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie do mnie dotarły więc pewnie niedługo się pochwalę. Jeszcze tylko na pocztę muszę ruszyć cztery litery.

      Usuń
  10. Chusta miodzio! A Hiszpania...jasne, szkoda, że wcześniej się nie pochwaliłaś. Tylko nie pisz, że byłaś w Barcelonie, bo się obrażę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w Barcelonie nie byłam choc bardzo bym chciała! Planuję Barcelonę na końcówkę tego roku ale nie wiem czy hajs się będzie zgadzał... Wiesz jak jest :)

      Usuń
  11. Cudna chusta, kolor też świetny, nieoczywisty! Szkoda, że nie mam do nich cierpliwości, też bym sobie taką wydziergała. *^v^*
    Chcemy zdjęcia z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, do swetrów cierpliwość masz a do chust nie? :) Dziękuję bardzo! Kolor jest świetny, zdecydowanie mój ulubiony choc "nie mój".

      Usuń
  12. Chusta piękna. Też dołączam do grupy chętnych do obejrzenia zdjęć z Hiszpanii. Sama niedawno wróciłam z Madrytu i też wrzuciłam kilka zdjęć. Czekam na Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam twoje fotki z Madrytu! Pewnie niedługo tam pojedziemy bo Ryanair otworzył teraz bezpośrednie połączenie z Wrocławia :)

      Usuń
  13. A to już wyższa szkoła jazdy! Koraliki w chustach wyglądają pięknie ale sama chyba bym sobie z nimi nie poradziła. Twoja chusta wyszła wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna chusta!

    Nie rozumiem, dlaczego zawsze wycofuje się coś, co jest dobre... Już z niejedną włóczką tak było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i bardzo elegancka chusta! Przyłączam się do chęci obejrzenia fotorelacji z wakacji. Pozdrawiam druciarsko i druty bierz w dłoń, bo nie mozna beż nich za długo życ!

    OdpowiedzUsuń
  16. Włóczka rzeczywiście przepiękna, może następczyni będzie jeszcze piękniejsza? Pięknie wygląda w Twojej chuście. Zdjęcia z wojaży zawsze mile widziane, chociaż widziałam, że się nieźle bawiliście:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spokojna chusta ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności ! Cudna chusta w pięknym kolorze :-)
    Cudna niteczka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!