07 marca 2016

Odkurzam :)

Muszę w końcu odkurzyć bloga... ale pogoda mi nie pozwala. W kolejce do zdjęć czekają dwa swetry i kilka mniejszych udziergów, w planach i na drutach mam kolejne, nowe...
... Tylko pogody do zdjęć i czasu brak!


Na razie mam jedną zajawkę, dowód na to, że warto do mnie zaglądać, bo może niedługo w końcu pokażę coś ciekawego :)

Przez ostatni miesiąc nie miałam weny. Nic nie wpadało mi w oko i choć włóczek mnóstwo czeka na przerobienie a kolejka na Ravelry pęka, to nic mnie skutecznie nie zachwyciło. Czas zabijałam udziergami prezentowymi dla noworodków. Zrobiłam dwa kolejne sweterki, ale tylko jeden jest warty pokazania. Może niedługo :)

Tymczasem, w weekend wena wróciła. Znowu mi się zachciało :) Znalazłam kilka nowych wzorów, parę "starych", które nagle mi się zaczęły podobać i oczywiście mnóstwo nowych włóczek do kupienia (bo po co korzystać z tych, które już się ma, prawda?).

Poniżej parę projektów, które będą mnie zajmować przez następne kilka tygodni (miesięcy?). Pomyślałam sobie, że jak je pokażę na blogu to będę bardziej zmotywowana, żeby je zrobić ;)


1. Ivy


Trzeci dzień zastanawiam się, jakiej włóczki użyć do tego wzoru
ale chyba jestem blisko znalezienia tej jedynej :)


2. Corda




Właśnie wczoraj wylądowała na drutach :)




Wzór już kupiony, wymówek brak!




5. Ludlow



Ten ostatni wzór nie był dla mnie zbyt szczęśliwy. Zaczęłam dziergać Ludlow już jakiś czas temu, ale zupełnie opadł mi zapał. Włóczka nie wygląda jakoś fantastycznie w tym wzorze, być może po blokowaniu będzie lepiej (na pewno będzie lepiej) ale na razie efekt wizualny jest żaden. Dodatkowo wzór jest bardzo wymagający - muszę cały czas patrzeć na charty, więc dzierganie "do telewizora" odpada. Zapewne nie skończę go przed wiosną, co jest zabawne bo miał być moim grubym zimowym szalikiem ;)

No cóż... W przyszłym roku :)

A co u Was na drutach? :)

10 komentarzy:

  1. Śliczny sweterek, kolor i wzór rewelacyjne. .. nie mogę doczekać się prezentacji całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNE projekty , czekam z niecierpliwością na efekty i focie z już zrobionych udziergów -Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz, Ivy i Birch i ja mam w kolejce. :) Już widzę, że będą śliczne.
    Lilowa zajawka cudna.

    U mnie na drutach same... skarpetki. Czas na jakiś sweter, ale pomysłów brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z weną u wszystkich chyba kiepsko :) I ja zapalam się na wiosnę do drutów, ha rychło wczas!
    Póki co poprawiałam sweter, co było mega czasochłonne, a już ślinię się na chustę. Tylko jeszcze muszę dobrać włóczkę i zdecydować się na wzór...może na jesień będzie :)

    Tobie wytrwałości w realizacji. A zajawka sweterka mistrz. Włóczka wygląda przednio! Kurczę, żebym ja umiała je sensownie do wzoru dobierać, to życie byłoby łatwiejsze.
    Uff ale się rozpisałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Twoją wenę, coby nie uleciała! Super projekty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę za dużo mam tego, co mi się podoba i "muszę mieć"... Kupiłam wełenki na sweterki... i dziergam mitenki, kominy i wszystko inne :-)
    Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz swoje wydziergane śliczności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza propozycja mnie po prostu urzekła! :) Zaglądam i czekam z niecierpliwością na Twoje udziergi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście z jako taką weną nie mam problemu bo zawsze coś tam odkładanego na potem jest do zrobienia :) Największy problem mam ze zdjęciami. Projektów czekających na zdjęcia jest sporo, jeden czeka już przeszło rok :)
    Z Twoich inspiracji wybrałabym 2,3 i 4. Czwartą dodatkowo za kolor :)
    A na drutach aktualnie druga Danzig, grubaśny wymarzony pled i koraliki :)
    Pozdrawiam i czekam na obiecaną sesję sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Birch Bay.. o mamo - też chcę taki :)
    wiosna już za pasem, miejmy nadzieję rozpieści nas lepszymi warunkami do fotografowania :) u mnie też czeka kilka projektów do sfotografowania.. A ta potrzeba posiadania, czy to nowych włóczek, czy nowych projektów, też i u mnie ;) oby nam życia starczyło na to wszystko :)
    no to czekamy na rezultat fotosesji! nie daj nam czekać za długo :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chyba sukienki dla lalek pójdą w kącik a chwycę się za takie cudności ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!