29 lutego 2016

Wyniki konkursu 12 czapek w 1 rok :)

Ogromnie spóźnione, przeokropnie za późno i wszyscy już zdążyli zapomnieć, że na nie czekamy :) Mogę tylko się pokajać i przeprosić! Miseczka czeka już kilka miesięcy, bezpiecznie zapakowana, gotowa do wysyłki.... tylko moja głowa nie nadąża za życiem :)


Do wybrania jednej szczęściary użyłam generatora przypadkowych numerów. Gdybym miała przygotowywać karteczki i losowanie, wyniki opublikowane byłyby pewnie w czerwcu :P


Więcej nie przedłużam!

Boska miska wędruje do.....



......





Mariola, gratuluję i czekam na kontakt!



8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Marszy.
    Dzięki za zabawę i pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam, numerek6 to ja, naprawdę ja, ależ wspaniała niespodzianka ;-)
    Olu dziękuje, bardzo dziękuje za kreatywny rok mobilizacji i inspiracji a co najważniejsze za wspaniałą zabawę.
    Nawet mi przez myśl nie przeszło, że moje pierwsze zmagania z czapkami będą miały taki finisz i faktycznie zapomniałam już o tej sprawie.
    Wam drogie Koleżanki też dziękuje za wspólną zabawę i mnóstwo inspiracji bo nie jeden raz od Was czerpałam pomysły i mobilizację do dziergania.
    Jeszcze raz dziękuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    A już myślałam, że przegapilam losowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna miska. Świetny pomysł z kotem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)) To była świetna zabawa i ogromna mobilizacja - dziękuję Olu! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!