13 lutego 2016

Malutka Ophelia

Dziś będzie na szybko, bo właśnie pakuję się na wyjazd i walczę z walizkami :) Jadę w delegację i właśnie z tej okazji przygotowałam dla mojego kolegi z Zurychu mały prezent dla jego sześciomiesięcznej córeczki. 





Musiałam kupić wzór, bo oczywiście nie mam pojęcia jakie wymiary ma półroczne dziecko. Zawsze patrzę na skończony udzierg i wydaje mi się za mały - tym razem też. Stwierdziłam, że nie ma opcji, żeby Ophelia zmieściła się w ten sweter, ale zdecydowałam się zostawić go tak jak jest. Zazwyczaj świruję z rozmiarem i potem sweterki okazują się być za duże. 

Druty: 3.0 mm
Włóczka: Malabrigo Sock w kolorze Light of Love

Malabrigo Sock to moja ulubiona włóczka na dziecięce sweterki. Ma piękne kolory, które idealnie grają z prostotą tego wzoru, jest mięciutka i całkiem sprężysta a w dodatku można ją prać w pralce, więc nie stwarza zbyt dużych problemów mamom. 



To tyle :) Żegnam Was na tydzień, mam nadzieję, że w następny weekend uda mi się zrobić porządne zdjęcia dwóch (!) swetrów, które ostatnio udało mi się skończyć :)

16 komentarzy:

  1. słodki jest niemiłosiernie!!! Najchętniej sama bym zjadła! Wrzuć foty jak najszybciej, bo aż mnie korci, by młodszej sprawić takie caco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej fot tego sweterka nie będzie... Nie mam dziecka do dyspozycji ;)

      Usuń
  2. sweterek śliczny i kolor też obłędnie dziewczęcy. Co do rozmiaru dzieci to też mam problemy. Mam synka 3 letniego i wiem że jego rówieśnicy są różnych rozmiarów i kształtów:D Mam nadzieję, że udało trafić Ci się w rozmiarówkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. superaśny sweterek, pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny! Uwielbiam patrzeć na ubranka dla małych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ubranka dla milusińskich są przesłodkie. Twój sweterek Olu jest cudny i głowe daję, że z rozmiarem trafiłas w dziesiatkę:-) Goraco Cię pozdrawiam. Udanej delegacji:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, prezent idealny i słodki i praktyczny, i czekam na fotki dalszych udziergów. Pozdrawiam i udanych miłych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękność :) Kolor, fason.... wszystko idealne dla małej ślicznotki.
    Jeśli robię coś dla maluszków to też zawsze mam obawy, że jest za małe lub za duże :)
    Udanej delegacji i szerokiej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny sweterek :-) Przepiękny kolor i świetny wzór.
    Doskonały prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dziegadełka dla maluszków są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy sweterek! Ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Prosty i uroczy. Kolory super! Ja sama teraz walczę z mini sweterkami. Chciałabym wykończyć resztki ciepłej włóczki przed wiosną :) Ja zazwyczaj robię na oko, często wychodzą za duże, ale mamy i tak się cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała Ophelia będzie zachwycona, dziewczynki uwielbiają pinky. Włóczka bardzo ładnie mieni się kolorem! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor i uwielbiam takie malutkie seterki! Ola, mam nadzieję, że dostaniesz zdjęcia maluszka w sweterku i się podzielisz. Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny sweterek :)) Pięknie przenikające się kolory, mam nadzieję, że będzie idealny :) Z doświadczenia wiem, że takie sweterki lubią rosnąć z dziećmi więc pewnie posłuży :))

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!