27 grudnia 2015

Xacobeo hat

Drugą częścią prezentu dla mojej siostry była czapka Xacobeo Hat. Prezent przyjęty został z radością, siostra pół wieczoru przesiedziała w czapce i kominie, więc zakładam, że się spodobał :)


Wzór może nie jest idealnie dobrany do komina, ale myślę, że to nie przeszkadza :) Czapka jest mięciutka i cieplutka, błyskawicznie się ją robi a wzór gotyckich łuków jest bardzo łatwy do zapamiętania. Na tę konkretną czapkę naprowadziła mnie Magda i jej piękna wersja tego wzoru.  

Dane techniczne:
Druty: 5.0 mm na ściągacz, 5.5, 5.0 i 4.5 na reszte
Włóczka: Malabrigo Mecha w kolorze Plomo
Zużycie: 0.8 motka 



Zimy jeszcze nie ma, ciepło jak na wiosnę, ale niedługo zacznę taką samą dla siebie. Jestem pewna, że mrozy kiedyś przyjdą. Nawet jeśli miałoby to być za kilka lat ;)


Przez tę pogodę zupełnie nie mam weny na nowe udziergi... Jak człowiek porządnie nie zmarznie to ciężko się zebrać :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła! U mnie podobnie z tym brakiem weny, tym bardziej, że szkoła i przedszkole zamknięte i dzieci cały czas coś ode mnie chcą. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że z Twoją weną już lepiej :) Moja nadal kuleje :P

      Usuń
  2. Rewelacyjna czapka :-) Tworzy wspaniały komplet z kominem :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Podoba mi się na "czubku" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna czapunia Olu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna czapeczka, lubie takie wełniaki z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja chyba też takie polubiłam, planuję sobie zrobić identyczną, tylko jakoś ręce się nie chcą wziąć za robotę.... Uściski!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba i czapka i komin.Te warkocze na brzegach są fajne.
    Muszę to napisać bo muszę , bloga mam od niedawna i gdy pojawił się PIERWSZY wpis od Ciebie i ta nazwa Korespondentka wojenna to tak ..... myślałam, że to żart albo...no nie wiem, ale gdy otworzyłam Twoją stronę to zaniemówiłam jest cudowna i te przepiękne rzeczy które robisz.
    Zaglądałam, patrzyłam na różne blogi, ale nigdy nie trafiłam na Twój, tak więc dzięki, dzięki, będę częstym gościem.
    A tak w ogóle to Wrocław od Opola niedaleko :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplecik. Nazwa czapki niezapamiętywalna, ale czapka cudna.Kolor wełenki uroczo lodowy.Pozdrawiam noworocznie!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!