15 listopada 2015

Mężczyzna modny

Dwa miesiące temu Łukasz poprosił mnie o szalik. Zazwyczaj takie zachcianki szybko się dezektualizują (Ja prosiłem o szalik? Nieeee...) ale tym razem było inaczej. Dziergałam sobie szale i sweterki, cały czas czując na sobie wzrok pełen wyrzutu pod tytułem "Gdzie jest mój szalik?!", więc uległam i zrobiłam. 

I oto mój modny mężczyzna z nowym szalikiem :)



Wydziergany szal to Guernsey Wrap, wzór bardzo prosty, klasyczny a jednocześnie ma w sobie to coś. Jestem z niego bardzo zadowolona - dawno nie wydziergałam czegoś tak fajnego. Efekt końcowy jest dużo lepszy niż się spodziewałam! Łukasz jest zachwycony i obiecuje nosić nieustannie :)

Mój Guernsey Wrap powstał z Malabrigo Worsted i to był strzał w dziesiątkę - wełna jest idealnie dopasowana do wzoru, niezwykle miękka a po praniu zmiękła jeszcze bardziej i stała się lejąca. Mizialność jest tak wielka, że już planuję coś z tej włóczki dla siebie. Gdybym była zupełnie szaloną dziewiarką zrobiłabym sobie kizialny kombinezon na kształt piżamki do chodzenia po domu :D





Kolor tego szala, to coś pomiędzy grafitem a granatem, fantastyczny! Bałam się, że na ciemnym nie będzie fajnie widać wzoru ale myliłam się. Słowem - szalik idealny!

Dane techniczne:
Włóczka: Malabrigo Worsted w kolorze Blue Graphite
Zużycie: 3 motki
Druty: 4,5 mm

Dziergało się bardzo miło i szybko a najlepszą nagrodą jest zadowolony mąż :)


PS. Przypominam o podsumowaniu naszej zabawy - 12 czapek w jeden rok - i konkursie! Pamiętajcie, że zgłaszać się można do 20 listopada!

52 komentarze:

  1. Świetny szalik! Wzór niby prosty, a jakże piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wzór jest klasyczny ale modny, bardzo fajny szalik.

      Usuń
  2. Rewelacja :D ale super, że możesz sama zrobić coś, co się spodoba drugiej połówce ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nigdy nie mam pewności, czy to co robię mu się spodoba :) ale tym razem się udało :P

      Usuń
  3. Świetna z Nich para :) Szalik wygląda na prawdę bardzo fajnie. Nigdy nie robiłam z tej włóczki ale wyobrażam sobie jaka musi miła w noszeniu i przyjemna w dzierganiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja robiłam pierwszy raz ale na pewno nie ostatni :)

      Usuń
  4. Szal świetnie się prezentuje. Pan Mąż wygląda na zadowolonego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, rozpoznaję ten "plener" - fajne miejsce do robienia fotek w zimny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to miejsce w zimie. Jak podążam gdzieś przez rynek przy minus 10 stopniach to często tam zaglądam żeby rozmrozić i ogrzać kuperek :)

      Usuń
  6. Cudowny szalik :-) Świetny wzór - idealny dla mężczyzny, a Twój mężczyzna wygląda w nim rewelacyjnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasyka górą. Szal jest świetny i rzeczywiście bardzo męski:-). pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widzisz - na Ravelry królują kobiece wersje tego szalika a on jest wręcz idealny dla panów! Ciężko znaleźć fajny męski wzór, tym razem się udało :)

      Usuń
  8. Szalik obłędny, idealnie trafiłaś ze wzorem. Wiem jakie to trudne, bo sama niedawno miałam problem z dobraniem odpowiedniego wzoru do męskiego komina. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuuugo szukałam ale w końcu mnie olśniło z właśnie tym wzorem. Generalnie jest bardzo mało wzorów dla mężczyzn, które nie mają w sobie warkoczy a warkocze nie zawsze do wszystkiego pasują. Poluję na więcej takich prostych, nowoczesnych wzorów dla mężczyzn.

      Usuń
  9. Wspaniały szalik i mężczyzna bardzo modny :-] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój szalików oczywiście nie nosi, najwyżej golfiki ;) Ale lubi czapki, więc choć to mi zostaje... :)

    Twój szalik bardzo mi się podoba - prosty, ale ma to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rzadko co nosi - ledwie dwa udziergi tak się spodobały, że raczył nosić :) Właśnie ten szalik i jeszcze komin z warkoczami, który robiłam w zeszłym roku. Kapryśny taki :) Zazdroszczę Ci, bo czapki to fajna rzecz ale Łukasz się nie daje do nich przekonać.

      Usuń
  11. Świetny szal! O wiele lepszy niż orginał. Pięknie widać wzór, a kolor jest cudowny! Spisałaś się na medal :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oryginał jest bardziej rustykalny, ja chciałam nowoczesną wersję. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. Wspaniały szalik! Mojemu mężowi zawsze jest za ciepło, więc na taki szalik na pewno go nie namówię. :-) Wzór jest świetny i rzeczywiście idealnie komponuje się z kolorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! To szczęśliwego masz męża, bo ja np. nie znam w zimie takiego pojęcia jak 'za ciepło'. Jak on wytrzymuje bez szalika na tych mrozach?!

      Usuń
    2. Zapina kurtkę pod brodę i jest ok. Uwierz mi, że z wielką chęcią wydziergałabym mu taki szalik, ale cóż... Z drugiej strony, jeśli zimy mają wyglądać tak, jak ostatnio, to nie wiem, czy szaliki będą potrzebne. :-)

      Usuń
    3. No cóż, jeśli mąż nie chce to taki szalik zawsze możesz zrobić sobie - wzór jest gender, pasuje też paniom :) Zresztą na Ravelry jest więcej wersji damskich niż męskich. W kolorze wygląda zupełnie inaczej.

      Ja w sumie czekam na taką zimę jak ostatnio - brak mrozu, brak śniegu i sparaliżowanej komunikacji miejskiej, zero korków... Nie narzekałam :)

      Usuń
    4. Tak, zauważyłam, że i kobietom taki szalik by pasował. Gdybym mogła, to zapewne połowę wzorów z Raverly bym przerobiła. :-)

      Usuń
  13. Świetny ten szalik ;) Ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh, miałam okazję dziergać z tej włóczki i dotąd mam w pamięci tą miękkość, cudnie to określiłaś - mizialność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej mizialności można się zakochać na zabój! :)

      Usuń
  15. Piękny szalik. Bardzo męski :-) klasyczny. Kolor bardzo mi się podoba. Z tej włóczki jeszcze nie robiłam, ale czuję się zachęcona. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie polecam i zachęcam :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  16. Piękny wzór i kolor:) Szalik idealny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny szalik! Super wzór i kolor wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Jolu :) Jestem z niego bardzo dumna :)

      Usuń
  18. Jak zwykle jestem pod wrażeniem!
    Dla mnie to nie wygląda na prostą robótkę nic a nic!
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie!
      Robótka jest naprawdę prosta - wzór jest tworzony kombinacją lewych i prawych oczek, nie ma żadnych narzutów i innych udziwnień. Poziom trudności 1 - machnęłabyś w dwa dni :D

      Usuń
  19. Wspaniały szal i świetna sesja foto! Kolor b mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalik jest boski!!! a zadowolenie męża chyba jest najlepszą zapłatą :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalik cudny, bardzo lubię takie strukturalne wzory. Moim zdaniem bardzo dobrze dobrana włóczka do projektu , naprawdę wygląda super. Włóczki niestety nie znam , ale chyba powinnam się z nią zaprzyjaźnić;)
    Czyżby to Pasaż pod Błękitnym Słońcem ? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) To Pasaż. Strasznie padało a ja chciałam mieć zdjęcia już, więc nie było innego wyjścia ;)
      Włóczkę polecam z całego serca, miękkość nie do opisania. Dziś ukradłam mężowi szalik i sama poszłam w nim do pracy :)

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!