27 października 2015

Tuku tuku tuku

Niedawno miałam okazję testować dla Suvi piękny szal. Od razu wpadł mi w oko i akurat miałam szczęście zajrzeć na jej grupę na Ravelry wtedy, kiedy szukała testerek. Czasami warto zajrzeć na ravla w trakcie pracy :)



Szal ma fantastyczną konstrukcję, niby prostą ale z tym "czymś" jak to u Suvi bywa. Pochwalę się doborem kolorów, moim zdaniem idealnym, co rzadko u mnie się zdarza bo ja raczej jestem beztalenciem w doborze kolorów. Bardzo możliwe, że po prostu gdzies widziałam taką kombinację i ze mną "została". Szukam jakichś wyjaśnień, bo nadal nie mogę uwierzyć w to, że sama mogłabym wpaść na taką czadową kombinację. Kolory oczywiście zupełnie nie moje, bo jesienne - muszę komuś sprezentować ten szal :)





Dane techniczne
Wzór: Tukushawl by Suvi Simola (jeszcze niedostępny)
Druty: 3.5 mm
Włóczka: różne kolory Arwetty i Lang Superwash, więcej informacji na stronie projektu

Patrzę na zdjęcia powyżej i nie mogę nie zauważyć, że bardzo wyraźnie zaokrągliłam się na twarzy. Czas na jakąś dietę :P


Teraz wracam do mojej październikowej czapki i trzech swetrów. Same się nie zrobią :) A u Was co na drutach? :))

43 komentarze:

  1. Jaka śliczna:)) Kolorki super i bardzo Ci w niej do twarzy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała chusta Olu, a z tym zaokrąglaniem się chyba lekka przesada. Wyglądasz świetnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ja wyglądam świetnie nawet zaokrąglona :P ;)))) Dziękuję Elu :)

      Usuń
  3. a mi się właśnie podobasz w otoczeniu tych chłodnych żółci i niebieskości i chciałam napisać (bez słodzenia specjalnego), że Ci do twarzy z tą chustą...ale rozumiem - mnie inni długo przekonywali że dobrze mi w zieleniach i broniłam się przed nimi rękami i nogami zanim zaskoczyło:))
    a co do kolorów to do pewnego stopnia można się tego nauczyć - szczególnie gdy masz stały kontakt z tak wysublimowanymi odcieniami w kształcie motków:)
    a chusta – perfekcyjna!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Ania, może to kwestia zdjęcia i autofotoszopa w aparacie. Na żywo moim zdaniem wyglądam gorzej w tym kolorze, podkreśla żółty odcień skóry i worki pod oczami... I choc do niektórych zieleni juz się przekonałam, to do żółtego mi bardzo daleko :) Ty wyglądasz świetnie w zieleni, choc rozumiem długi okres niechęci, też tak mam z niektórymi kolorami.
      Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  4. super, rzeczywiście piękny zestaw kolorów

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dobrane kolory. Szal przepiękny :) Gratuluję :)
    Pozdrawiam :)
    Dana

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny szal, myślę, że w dużej mierze za sprawą świetnego doboru kolorów. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny szal, choc kolory nie moje, ale odwaznie i trafnie zestawione ;D
    Ladnie Ci z tym zaokragleniem ;D ( ktorego prawde mowiac ja nie zauwazam)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, moje też nie :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  8. Kolorystycznie pokombinowałaś idealnie :) Zostaw sobie na jesienne szarówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! Przepiękne kolory i śliczny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pięknie wyglądasz- ja tam nie widzę, żebyś się zaokrągliła na buzi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko na buzi ale chusta zasłania :D :) Dziękuję Kasiu :)

      Usuń
  10. Piękny szal - ciekawa konstrukcja. Podzielam Twoje zadowolenie z doboru kolorów. Ciekawe i odważne, bardzo do siebie pasują :) Ale faktycznie, te kolory nie są Twoje. Jakoś tak mdło. Może gdyby tam był turkus.... ;) Co do 'zaokrągleniach' - chyba Twój monitor zniekształca. Bo u mnie wyglądasz bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konstrukcja jest strasznie fajna, bardzo mi się podoba. Nieskromnie powiem, że moja wersja (z kontrastującym kolorem) bardziej mi sie podoba - w oryginale mniejsza część szala równiez jest szara.

      Usuń
  11. Cudowne połączenie kolorów. Szczególnie ta musztarda <3
    Taki rozmiar chusty to jest coś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna chusta. Taka jak piękna jesień w słoneczny czas! Cudne połączenie zimnych i ciepłych barw. Wyglądasz bardzo ładnie. Suche kobiety mają zmarszczki, przecież na pewno nie chcesz mieć zmarszczek! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie chcę zmarszczek! Plan jest taki, że jak mi wyjda zmarszczki to zaczynam jeść i tyć. Grube kobiety zmarszczek nie mają, jak np. Magda Gessler, która - ku mojemu zdumieniu - ma 63 lata!

      Usuń
  13. Kolory faktycznie bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna chusta i pięknie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokombinowałaś z kolorami i udało Cię się to połączenie idealnie :) Dobrze Ci w nich, wg. mnie.
    Ja osobiście nie widzę żadnych zaokrągleń, widzę ładną buzię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądacie - i Ty i Twoja chusta, obie razem i każda z osobna :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory idealne. Bardzo mi się podoba! Obecnie na drutach nic. Trochę szydła, trochę szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, bardzo mi się podobacie! Nie marudź kobieto, bo słotę sprowadzisz! A powodów do utyskiwań brak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie bardzo fajna ta chusta:) Ja też jestem beztalenciem w dobieraniu kolorów, zero wyobraźni przestrzennej i nigdy nie umiem sobie wyobrazić jak to będzie w całości wyglądać.
    Ps. musimy zorganizować ćwiczeniową grupę wsparcia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałaby się taka grupa :P Dziękuję Monia :)

      Usuń
  20. świetna chusta,kolory również bardzo ,bardzo fajne !!! niezwykłe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ta chusta, pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta jest super efektowna! Kolory dobrałaś świetnie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chusta jest super efektowna! Kolory dobrałaś świetnie! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!