15 października 2015

Co tam z tymi dwunastoma czapkami

Wpadłam na chwilkę, żeby dać Wam znać, że już wiem jak podsumujemy wyzwanie 12 czapek w 1 rok.
Mam dla Was mega fajne prezenty, które pokażę na końcu tygodnia jak mi się uda zrobić zdjęcia. Choć zdjęć jeszcze nie ma, mogę Wam obiecać, że są super fajne!

Prezenty będą losowane wśród osób, które podlinkują w moim następnym poście o wyzwaniu swój post z dwunastą czapką lub - jeśli nie zdążycie zrobić akurat październikowej - post z podsumowaniem waszego udziału w wyzwaniu. W losowaniu mogą wziąć udział wszystkie osoby, które bawiły się z nami w wyzwaniu przez ostatni rok, nawet jeśli brakuje Wam kilku czapek.

:)

Więcej wkrótce!

8 komentarzy:

  1. Ha, ha, ja mam październikową, tylko jakoś lipiec, sierpień i wrzesień ominęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze tylko rekawy dokoncze w sweterku i biore sie za pazdziernikowa :D mam nadzieje, ze w przyszlym tygodniu bedzie gotowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wszystkie zrobiłam w terminie, chociaż czasem było ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam więcej choć Kropki z Miękkiej Sofy nie pobiję (no i czerwiec z lipcem jakieś nie czapkowe były ;) ) ... październikowa na razie jest w głowie ale po niedzieli będzie zrobiona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, miałaś fantastyczny pomysł z tym wyzwaniem. Będzie mi brakowało tych czapkowych pośpiechów i buszowania po Waszych blogach z zainteresowaniem-co za czapki u Dziewczyn tym razem...Może jakiś czapkowy klub założymy. Całuski serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie jeszcze nie poddalam. Chciałam się wbić w lipcowe czapki, ale już chyba nie można. Przesyłam więc link i walczę dalej:) pozdrawiam, Kryska :)
    http://christina-art.blogspot.com/2015/10/to-juz-prawie-rok.html


    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i 12-ta czapke i podsumowanie w głowie i w planach, można obie rzeczy podlinkować? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!