08 września 2015

Florence & Bruised Ego - najpiękniejsza z par!

Co może powstać w wyniku współpracy Niebieskiego Szopa z PolkaKnits?
Sweter idealny! ♥


Jakiś czas temu poprosiłam Paulę o zaprojektowanie wzoru swetra, który podkreśli wszystkie atuty włóczek Lilou. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Delikatny, kuszący, kobiecy w swojej prostocie - no ideał!
Paula wybrała na swój sweter Lilou Merino Fingering w kolorze Bruised Ego, cudne połączenie wrzosów, śliwki i szarości. Muszę przyznać, że przy okazji ostatniej dostawy zamówiłam kilka kolorów specjalnie by pasowały do Florence - te nowości to Amethyst, Pomegranate i Coquette.
Wzór Pauli możecie kupić na Ravelry, koniecznie zajrzyjcie też na jej bloga!

Ogromne podziękowania dla Pauli za pomysł, pracę i cudne zdjęcia ! :***
Jak Wam się podoba?

16 komentarzy:

  1. Projekt udał się idealnie. Piękna włoczka w prostym modelu prezentuje się ekstra. Odrobina wzoru dodaje smaczku. Jest wszystko co lubię, ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Prosty, luzacki, a przy tym taki kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny sweterek :-) Piękny kolor... jaka szkoda, że nie mogę sobie kupić nawet jednego maleńkiego moteczka.... embargo włóczkowe trwa...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paula to ma talent do Projektowania, a Ty dar wybierania cudnych kolorów!
    Florence już mam w bibliotece, teraz tylko muszę udać się na zakupy i biorę się do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, bardzo kobiecy , a włóczka pasująca do projektu idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne połączenie a efekt współpracy cudny :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż dech zapiera :)) Cudowna para, aż mi się sweterek "zamarzył" :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz kolejny przekonuję się, że proste jest piękne a jeśli jeszcze do tego powstało z cudnej włóczki....

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :) , czy wzór jest dostępny w języku polskim?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!