30 września 2015

Czapka wrześniowa / 12 czapek w jeden rok

Zdążyłam! :)
Mamy ostatni dzień września (uff!) a ja Wam przedstawiam moją wrześniową czapkę. Czapka jest mega uroczakiem - ma piękny wzór i odstraszający jesień kolor :)



Wzór tu cudna czapka Hermiony z ekranizacji szóstej części Harrego Pottera. Sprawdzałam i wyglądam w niej trochę gorzej niż Emma Watson w swojej... Kto by pomyślał? ;)

Wzór: Hermione ♥ Ron (darmowy!)
Druty: 3.5 mm
Włóczka: Malabrigo Sock w kolorze Light of Love, 60 gram, dziergałam podwójną nitką.

O smutku! - chyba do końca się nie zgrałyśmy z moją Hermioną. Myślałam, że dojrzałam już do takich mocnych kolorów na jesień i zimę... ale niestety nie, dlatego czapka jest do wzięcia. Powoli zamykam sezon na róż, ciągnie mnie znów do szarości... Będę się z różem przepraszać wiosną :)



Swoje wrześniowe czapki możecie linkować do 10 października. A w październiku ostatnia, dwunasta czapka wyzwania. Mam mały plan na losowanie spośród uczestników wyzwania z małą nagrodą. Co Wy na to? Macie jakieś pomysły jak uświetnić zakończenie naszego wyzwania?

Byłoby super, gdyby każda z nas w poście z październikową czapką poczyniła małe podsumowanie wyzwania :)



47 komentarzy:

  1. Może podczas spotkania we Wro wspólna fotka w czapkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wcześniej idę do fryzjera, to mogę się zgodzić na fotę ;)

      Usuń
  2. Śliczna, jaka szkoda że nie noszę czapuch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie noszę... do pierwszego odmrożenia uszu w sezonie ;)

      Usuń
  3. Piękna ta czapa, choć ja bym się też nie odważyła na taki kolor ;)
    Jak to szybko zleciało jeszcze jedna i będzie roczek za nami. Strasznie dużo się przez ten rok nauczyłam :)
    Czapeczkę wrześniową mam, tylko zdjęcia jeszcze nie zdążyłam, będzie pewnie w piątek :) Plan na październik też :) I obiecuję zrobić podsumowanie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważać się trzeba na wszystko, a potem najwyżej oddać bardziej odważnej koleżance ;)

      Usuń
  4. piękny kolor na pięknej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest przeurocza, kolor świetny, choć nie dla mnie.
    Szkoda ze to już koniec- ja wyzwanie rozpoczęłam w styczniu, wiec jestem 2 czapki do tylu (czapka na październik już prawie gotowa, plus jedna w zapasie gdybym się nie wyrobiła z ambitniejszym projektem :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wszystko, co dobre, szybko się kończy :) Myslałam o przedłużeniu wyzwania na następny rok ale myślę, że wszystkim dobrze zrobi odpoczynek. Na pewno kiedyś wrócimy do zabawy :))

      Usuń
  6. Apetyczny kolor i śliczny wzór:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolorki :) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka fajna, zdziwiłabym się, gdyby była w innym kolorze niż różowy. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) Ale teraz na półce z powrotem szary :))
      Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  10. oj to moze jeszcze wrzesniowa na poczatku pazdziernika zdarze zrobic ;)
    Tez planuje czapke Hermiony i tez w rozu- dla mojej corki i niebieska dla jej przyjaciolki ;D
    POdsumowanie na zakonczenie wyzwania tez juz zaplanowalam i mam nadzieje, ze uda mi sie zebrac wszystkie fotki w jednym poscie ;D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób ją dla córy, ten wzór jest przepiękny i na pewno będę do niego wracać.

      Usuń
  11. Świetna czapka! Szkoda, że ja tak fatalnie wyglądam w czapkach...
    U mnie dopiero czapka 10, bo przegapiłam lipcową. Trudno, może nadrobię w październiku. Tym razem mam zamiar dziergać a nie szyć :)
    Podsumowanie na blogu będzie, a co? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja przegapiłam majową! A co do "wyglądania" w czapkach - ja tez tak myślałam, aż nie trafiłam na kilka czapek w których wyglądam całkiem nieźle ;)

      Usuń
  12. Koljna śliczna czapka. Nie rezygnuj Olu z różu, do twarzy CI w nim.Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Nie rezygnuję, po prostu czas na coś nowego/starego czyli nieśmiertelne szarości :P

      Usuń
  13. Piękna czapka! Kolor podoba mo się chociaż jest odważny :-) bardzo ładny wzór - mam ponad pół motka socka pozostałego po rękawiczkach i tak sie zastanawiałam co by z niego wydziergać i podsunęłaś mi świetną inspirację!
    Przyznam, że samo wyzwanie bardzo mi się podobało, nie mogę uwierzyć, że minął już prawie rok :-)
    Pozdrawiam serdecznie i dziergam już kolejną czapkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podwójnie przerabiany Sock jest idealny na czapki! Czas strasznie szybko mija, mi tez jest ciężko uwierzyć w to, że to koniec wyzwania... Ale kalendarz nie kłamie ;)

      Usuń
  14. Cudna jest, kolor bardzo smakowity :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna czapka :-) Wspaniały kolor i rewelacyjny wzór.
    Muszę chyba oglądnąć tą część Harrego Pottera... ;-) Specjalnie dla tej czapki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw warto przeczytać :)) Jestem ogromną fanką :)

      Usuń
  16. Pyszny ten róż! Na zimę faktycznie fajny, rozweselający kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był plan, żeby rozweselić zimę. Może jeszcze mi się uda do niej przekonać.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! To dużo dla mnie znaczy - przy Twojej awersji do różu :))

      Usuń
  18. Urocza czapeczka, szkoda, że się nie polubiłyście. Ja muszę spiąć poślady bo jestem daleko w tyle. Zostały mi trzy. Na każdą mam plan ale czas mi jakoś przez palce przecieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia! :)
      Nie ma co się spinać, to tylko zabawa :P Ja będę miała tylko 11 bo popłynęłam na majowej... :)

      Usuń
  19. Oczywiście czapka świetna. Na mojej liście czapek do zrobienia też jest. Wszystko przez Monię (Creative Paruparo - dzięki Monia) :) Czy jak skończy się ta akcja, to możemy ją zacząć jeszcze raz? Fajnie się bawiłam i z chęcią bym to powtórzyła ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sobie odpoczniemy trochę i wrócimy do wyzwania po jakimś czasie :)

      Usuń
  20. Olu nie wyobrażam sobie żebyś Ty źle wyglądała w tak pięknej czapusi. Ja też się zaraziłam od Moniki Cetive Paruparo dzięki Maiczce kochanej. I w ogóle to też mi będzie brakowało tego czapkowania przez cały rok! Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie mówię, że wyglądałam w niej źle... Po prostu się nie zgrałyśmy. Choć w aktualnym stanie (grzywka do połowy nosa) nie wyglądam zbyt pięknie w żadnej czapce :)

      Usuń
  21. Nie wiem czemu ale jak wchodze na bloga twojego z komórki nie mam pod postami Twoimi opcji komentarzy, ani nie mogeich przeczytac ani dodac. Jak wchodze z komputera jest ok oczywiscie. Jest tak tylko na Twoim blogu na innych nie mam tego problemu.
    Jak uhonorowac? Bo ja wiem ? Moze jakis motek wylosujesz wsród tych pan które całe wyzwanie udzwignęły.
    Nie sadze aby sie jakas obraziła ze nie wygra ;-) Sama zabawa też sie liczy!
    Szkoda ze czapke musisz oddac wyglada wspaniale! Seredecznie Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę, starałam się to poprawić i chyba już działa :)

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!