06 września 2015

Czapka sierpniowa / 12 czapek w 1 rok

Z lekkim poślizgiem prezentuję czapkę sierpniową. Miałam taki plan, żeby ją wydziergać na wakacjach, ale zabrakło mi włóczki, musiała więc poczekać na powrót do domu. 

Wzór jest bardzo prosty więc idealny dla melanżowych włóczek, pięknie wyeksponował kolory. Wełna to Mechita, nowa baza w ofercie Malabrigo - nie mogłam się doczekać, żeby ją wypróbować! Jest cudowna w dotyku, mięciutka i ma bardzo głębokie barwy. To singiel ale superwash, więc nie spodziewam się dużych problemów z mechaceniem. Nitkę przerabiałam podwójnie, żeby czapka była gruba i ciepła :) Wybrałam dla siebie kolor Plomo. Na zdjęciu wyszedł niebieskawy ale w rzeczywistości to szaro-fioletowy bez niebieskiego odcienia. 


A na szyi mam testowy szal, ogroooomny otulacz w którym jestem zakochana i najchętniej już bym go nosiła :) Pokażę go w następnym poście.



Informacje techniczne:

Wzór: Barley
Włóczka: Malabrigo Mechita w kolorze Plomo, pół motka, przerabiana podwójnie
Druty: 4.0 mm

Myślę, że to będzie moja ulubiona czapka w tym sezonie! :) Mechita jest idealna na czapki, mam nadzieję, że puchaty singiel będzie mnie chronił przed mrozem i wiatrem :)


Swoje sierpniowe czapki możecie linkować poniżej do 20 września.




30 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, prosta czapka! Na moim monitorze kolory są ewidentnie niebieskawe, ale wyobrażam sobie te fiolety :-) a włóczka musi przemiła!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cośtam pomajstrowałam przy zdjęciach i teraz (przynajmniej na moim monitorze) kolory wyglądają właściwie :) Włóczka jest mięciusia i stała się moim faworytem :) Myślę, że przy następnym zamówieniu z Malabrigo rodzina Mechitek na sklepowej półce się powiększy.

      Usuń
  2. U mnie też niebieska :-) Podobają mi się takie nieprzekombinowane wzory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnemu we wszystkim ładnie. Piękny kolor a prosta forma czapki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już bym mogła nosić otulacz! Za duży przeskok temperatury.
    Czapka świetna! Ślicznie niebieska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już noszę! Dziś miał swój debiut po drodze do pracy.

      Usuń
  5. Super wygląda. Prosta, ciepła ... taka akuratna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet. Pięknie wyglądasz Olu. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł na tę czapkę, prosty i fajny. :-] pozdro :-]

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, bajeczny kolor!!! No i piękna czapka w której wyglądasz ślicznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagapiłam się na tę czapkę, a komin też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. I kolor i wzór przypadł mi bardzo do gustu. Fajny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Diabeł tkwi w szczegółach, czyli jak można wyczarować coś interesującego z jerseyu prawego i lewego. Komin mnie też zainteresował, już miałam pisać, że szkoda ich nie dasz go pooglądać bez motania, aż doczytałam, że w następnym poście, będzie co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szal, choć na zdjęciach rzeczywiście wygląda na komin :) Dam pooglądać już niedługo!

      Usuń
  12. Piękna czapka i intrygujący otulacz. Też chcę wiedzieć co i jak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Okłamałaś mnie, wcale nie jest zwyczajna! Piękna jest :) W prostocie moc! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że będzie zwyczajna. Ale jak ją skończyłam i założyłam na łepetynkę to przepadłam! Masz rację, zwyczajna nie jest :) Jest super ;D

      Usuń
  14. Melanż super się prezentuje w czapce. Cały komplet jest przepiekny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna czapka :-) Doskonały wzór i cudna włóczka - bardzo mi się podoba :-)
    Bardzo jestem ciekawa tego otulacza...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zazdroszczę Ci, że w tych wszystkich czapkach tak Ci do twarzy :)))) Piękny wzór i cudownie wygląda ten melanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nie jest do końca tak. Po zrobieniu miliona złych zdjęć w czapkach ja już po prostu wiem, który profil pokazać, jak opuścić głowę i jaką minę zrobić, żeby wszyscy myśleli, że dobrze wyglądam w czapkach :D

      Usuń
  17. Plomo jest tym kolorem , po który wcześniej czy później sięgnę, pięknie wygląda, czekam z niecierpliwością na resztę kompletu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niech to dunder świśnie! Na wypasie! Zachwyca, pomimo albo właśnie dzięki tej prostocie!
    Ja zaś, wyobraź sobie, ostrzę sobie druty na sweterek, który ostatnio pokazałaś. Pewnie na głowę upadłam, ale jestem w nim zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ci się uda ogarnąć ten żakard to bardzo Cię proszę, zrób tez jeden dla mnie ;)

      Usuń
  19. Cudny komplet i kolejna kusząca włóczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna czapka! Ale - jaki kolor... Cudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!