10 września 2015

Codzienny ♥

Jeszcze w sierpniu zgłosiłam się do testu tego pięknego szala. Zazwyczaj nie zgłaszam się do testów, bo mam bardzo mało czasu na dzierganie i zawsze się boję, że nie dotrzymam terminu... ale tym razem deadline był odległy a po drodze wakacje :)


Był to jeden z najprzyjemniejszych urlopowych udziergów, jaki pamiętam. Duże połacie oczek prawych i lewych alez małym urozmaiceniem pomagają się zrelaksować i odpocząć od bardziej zaawansowanych prac dziewiarskich.




Włóczka to cudowna Mechita od Malabrigo, ta sama z której robiłam ostatnio pokazywaną czapkę. Pogoda we Wrocławiu jest w kratkę, więc już mogę go nosić i bardzo chętnie to robię. Jestem bardzo zadowolona zarówno z samego szala jak i wełny. To singiel, więc spodziewałam się mechacenia ale nic takiego nie widzę. Jedynie końce szala delikatnie się zmechaciły ale miały do tego absolutne prawo, bo szal ostatnio tylko zarzucam i te końce tak sobie majtają na wszystkie strony :) 

Poniżej parę zdjęć na ludziu, żeby pokazać i ciekawy kształt i długość szala. A jest ogromny, ma prawie trzy metry! Zdjęcia nie są zbyt piękne, za późno się zebraliśmy i już się robiło ciemno na dworze.


O tak właśnie sobie majtam tymi końcami :)




Dane techniczne:

Wzór: Everyday, test dla Żeni (SweaterFreak na Ravelry)
Włóczka: Malabrigo Mechita w kolorze Plomo, 2 motki
Druty: 4,5 mm (przez przypadek - myślałam, że biorę ze sobą 4.0 mm i takie polecam)

Wzór absolutnie polecam! I to nie tylko dlatego, że go testowałam :)) Naprawdę uważam, że jest warty uwagi. Na koniec mam dla Was głupkowate zdjęcie pod tytułem "No zrób żesz w końu jakąś normalną minę!", z dedykacją dla męża :*



 A Wy już planujecie/dziergacie swoje jesienne komplety?

39 komentarzy:

  1. Piękny szal, cudowny...A Twoje ,głupkowate" zdjęcia wprost uwielbiam:-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam wiele tego typu zdjęć ale większość z nich jest tak żenująca, że nie nadaje się do pokazywania szerszej publiczności ;D

      Usuń
  2. Piękny szal i super sesja. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty ale piękny jest ten szal, takie udziergi lubię najbardziej. Najważniejsze, że sprawdza się w noszeniu.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste są najfajniejsze :) Przekonałam się o tym po kilku latach dziergania wymyślnych i fikuśnych wzorów.

      Usuń
  4. Aż się ciepło robi od samego patrzenia :) cudny szal, cudna wełna, cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu masz tą włóczkę w swoim sklepie- super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechitę mam w sklepie ale ten konkretny kolor akurat się skończył. Ale są inne, równie piękne.

      Usuń
  6. Super! lubię takie proste szale...jeszcze tylko mechite plomo musisz dla NAS ąsiągnąc:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w większej ilości ale najwyraźniej zbytnio się spodobała :) W październiku powinna przyjść nowa dostawa.

      Usuń
  7. Fajne kolorki. Szal faktycznie przeogromny! :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. och, jest boski! aż się prosi, by się nim poowijać

    OdpowiedzUsuń
  9. Już sprawdziłam- jest, ale podpowiedz jeszcze ile jej poszło na ten szal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 motki, ale robiłam na drutach 4,5 a ja robię bardzo luźno. Polecam druty 3,5 albo 4.0 - powinno wystarczyć 1,5 motka a kolejne pół można użyć na czapkę :)

      Usuń
  10. Piękny szal i cudny jest jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny szal! idealny na obecna pogode ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale extra :) Pięknie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor ekstra. W fioletowych szarościach wyglądasz bardzo ładnie. Szal imponujący.. Też chcę taki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu! Bardzo zachęcam do zrobienia tego szala.

      Usuń
  14. Szal niby prosty, a wrażenie robi niesamowite :)
    Włóczka też piękna i chyba dzięki niej efekt jest jeszcze lepszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszak włóczka czyni każdy udzierg :) Moim zdaniem na ten szal idealnie się nadają single! Jak można się oprzeć czemuś tak miłemu i puchatemu wokół szyi? ;)

      Usuń
  15. Piekny, chyba skusze sie jesli wzor dostepny do kupienia, lubie takie proste wzory, ale dzieki pieknej wloczcej cudnie wygladaja. U mnie jesieni jeszcze nie widac, goraco i wilgotno, mam nadzieje, ze kolejne tygodnie przyniosa troche wytchnienia:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór powinien być opublikowany w okolicach 17 września. Braku jesieni zazdroszczę strasznie! Ja jestem typowo letnim ludkiem.

      Usuń
  16. Jeny Olu jak on mi sie podoba...
    Całość niby taka prosta a jednak przyciąga oko. Cudny i włóczka idealnie dobrana. Lubię proste i piękne udziergi. Ładnie Ci w nim. Pilnuj, bo jak będę w pobliżu to ukradnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Dziękuję Jolu! Ale po co kraść, jak można sobie zrobić, hę? :))))

      Usuń
  17. Piękny :)) I sesja w cudnych okolicznościach przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się... i w szalu i w niteczce... Cudo!
    Przepiękne zdjęcia - wspaniale wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. f a n t a s t y c z n y !!! to forma, której od dawna poszukiwałam:) i do tego ten świetny kolor, w którym Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarości mnie sobie ukochały z wzajemnością :) Cieszę się, że Ci się podoba. Ja też baaardzo długo szukałam szala o takiej formie. Dużym plusem jest też to, że można go dowolnie przedłużać czy powiększać bo wzór na to pozwala :)

      Usuń
  20. Rewelacyjnie wygląda wydziergany z tej włóczki , cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faaajny! :) Tą włóczkę też mam w kolejce do testów.

    Ja swoich jeszcze nie dziergam, bo omyślam co i jak- nawet teraz, na pocz. tygodnia marzłam w swojej wielkiej, wełnianej Ashby- no i z czego i co dziergać w takim razie? Chyba już tylko jakichś kabli ogrzewających... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, wyobraziłam sobie szalik z kabli ogrzewających :))
      Ja marznę cały czas, czasem nawet w lecie więc rozumiem cię doskonale.

      Usuń
  22. Ciekawy wzór i kształt. A włóczka zmienia kolor na każdym zdjęciu :) Śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygląda/sz, kolor jest idealny a i fason bardzo fajny :) Zapisuję do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie plomo prezentuje się w mechicie, całość razem z czapką - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też jestem w trakcie dziergania nowego zamotka/szyjogrzeja :) ale do twojego to się nie umywa niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno też jest piękny, już nie bądź taka skromna! :)

      Usuń
  26. CUDO !!! też taką chcę, i ten boski kolor. Ach po co ja tu zaglądałam, teraz spać nie będę mogła. Chyba się nauczę dziergać nogami, żebym wyrobiła ze wszystkimi projektami, które mi sie podobają :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!