09 sierpnia 2015

YUMI

Witajcie! Wpadłam tylko na sekundę, żeby się pochwalić i poinformować, że mój nowy wzór jest już dostępny na Ravelry :) Link do strony wzoru na Ravelry TUTAJ. Wzór dostępny w języku angielskim.




Mam też dla Was promocję! Każdy, kto kupi w moim sklepie jeden motek Lilou DK Twist w dowolnym kolorze, otrzyma ode mnie wzór za darmo :) Promocja ważna do 16 sierpnia. 


Od dłuższego czasu nic nie pisałam, ale spieszę zapewnić, że dzielnie dziergam, nawet w tych nieludzkich upałach. Dzieje się u mnie kocyk i dwa testy, niestety nic nie jest jeszcze skończone i nie mam za bardzo co pokazać ;( Przeraża mnie też fakt, że oto minęła niemal 1/3 sierpnia a ja nie mam zupełnie pomysłu (i czasu!) na sierpniową czapkę. Muszę się spiąć i szybko coś wymyślić....

Obecnie leżę sobie chora w łóżu z niefajną anginą i raczkującym zapaleniem ucha. I może to jakieś zboczenie, ale nawet się cieszę, bo przynajmniej mogę trochę nadgonić z dzierganiem ;) Też tak macie jak chorujecie? Czy już mi zupełnie odbiło?

PS. To niebieskookie blond stworzenie ze zdjęcia to moja absolutnie niepodobna do mnie siostra ;)

9 komentarzy:

  1. Ola czapka piękna :) Kolor rewelacja. Włóczka luksusowa.
    Siostra śliczna a te oczy....
    Kuruj się dziewczyno bo może i masz czas na dzierganie ale to zdecydowanie nie czas na chorowanie :)
    Wracaj do zdrowia !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapa piękna (modelka też!), wełenki od Lilou przecudne, promocja kusząca, do przemyślenia :))
    Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzenie w domu z anginą przy takim upale to nic przyjemnego nawet jeśli podróżnicze prace ręczne. Zdrowia zatem życzę i pomysłu na czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu- zdrówka zyczę. Czapka cudowna. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czapa! Sliczny kolor!
    Mojej sierpniowej mam połowę. Ale przez panujące upały nie mam na razie ochoty na jej dzierganie.
    Życzę zdrowia, ale również produktywnego wykorzystania czasu spędzonego łóżku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udany projekt! zapisuję do zrobienia :) pięknie dobrana włóczka - razem super efekt

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czapka. Wzór rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna czapka, robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne kolorki ma ta czapa :)
    życzę Ci zdrówka! Ja ostatnio przez klimę w pracy się załatwiłam, z nosa mi leciało tak, że masakra... na szczęście już mi przeszło i Tobie też tego życzę (śmiesznie to brzmi, nie? Być chorym w takie upały :D)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!