14 lipca 2015

Czapka lipcowa / 12 czapek w jeden rok

Połowa miesiąca a ja już swoją mam za sobą :) Wyjątkowo szybko jak na mnie! Poszło gładko, bo od dawna miałam na oku włóczkę, z której wykonana jest czapka. Kolor mnie hipnotyzował i zachwycał... czekałam tylko aż przemówi do mnie odpowiedni wzór. I tak się stało :)

Tak jak i poprzednio, tę czapkę wykonałam według własnego pomysłu. Aktualnie poszukuję testerek na Ravelry, więcej info w wątku testowym.



Nie mam jeszcze nazwy dla tego wzoru. Moja kreatywność schowała się w kącie i czeka, aż ktoś wymyśli coś za nią, więc chętnie przygarnę Wasze pomysły, jeśli coś Wam przychodzi na myśl. Na razie występuje na Ravelry pod roboczą nazwą ;)

Wzór: Lilou hat
Druty: 3.5 i 4.0 mm
Włóczka: Lilou DK Twist w kolorze Funky Flamingo

Funky Flamingo jest kolorem pięknym, natchnionym i szalonym. Pokochaliśmy się od pierwszego wejrzenia!



A jak tam Wasze lipcowe czapki? Pokonały Was upały/ulewy czy dziergacie dalej? 





20 komentarzy:

  1. A fotka na ludziu? Podoba mi się bardzo, ale nie wiem czy to odpowiedni fason dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze skojarzenie to kolory flaminga. Śliczna włóczka i ekstra czapeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest! Bardzo dziewczęca w tym kolorze. I wzór również bardzo ciekawy.
    Swoją licowa, jak zwykle żakardową podlinkowany. Może kiedyś skuszę się na coś innego :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor rzeczywiscie świetny. Do mnie też przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna czapka Olu. Gorąco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna czapka :-) Bajeczny wzór i cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzor kojarzy mi sie z motylkami wiec moze flamingo butterflys ? Swietna czapa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sama nazwa mi się skojarzyła :)

      Usuń
  8. Ciekawy wzór, a kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest swietna, a ten wzor rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Mnie się ta wstawka kojarzy z rzędem kokardek :)))) Bardzo dziewczęca! Jestem pewna, że zawojuje jesienne słoty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja odpadłam, ale mam nadzieję odrobić, trochę mi głupio.
    Twoja czapunia prześliczna, cudny wzorek i kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czapa.
    I ja też powtarzam za pierwszą komentującą: Uprasza się o foty na ludziu, wszak ludź w czapach wygląda znakomicie! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wzór i ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje czapki są bardzo ambitne, nie to co u mnie - sama prościzna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zrobiłam i nie mogę podlinkować wpisu do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapki lipcowe można było linkować do 10 sierpnia.

      Usuń
  16. Szkoda....nic sie nie da zrobic? ostatecznie sezon urlopowy to może drobne odstępstwo od reguły????

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!