24 czerwca 2015

Czapka czerwcowa / 12 czapek w jeden rok

Moja czerwcowa czapka już od jakiegoś czasu jest gotowa, ale nie miałam czasu na porządne zdjęcia. Nadal nie mam, więc nie są zbyt porządne... Ale są. Tym razem na płasko, bo jestem przed wizytą u fryzjera ;)



Wzór jest moją własną improwizacją. Czapka wydziergałam z cudownej jakości włóczki Lilou DK Twist. Kolor jest cudny, włóczka miękka ale sprężysta... Dzierganie z niej to prawdziwa przyjemność i już planuję chustę do kompletu :)

Włóczka: Lilou DK Twist w kolorze Coquette
Druty: 4.0 mm i 3.5 mm na ściągacz




A najlepsze jest to, że jeden motek wystarcza na dwie takie :)



Pokażcie mi swoje czerwcowe czapki :))





32 komentarze:

  1. Świetna czapka. Chyba zapożyczę pomysł :] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny kolor i sloczna czapa! na to lato akurat sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny warkoczyk. Bez udziwnień i wygibasów. Bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choruję na ten kolor ;) ale wydawało mi się że bliżej mu do kremów, beżów a u mnie wpada w błękit na fotkach. Czapka świetna, dżersej super pokazuje efekt ombre. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie, zero błękitu! Te kolory są mega ciężkie do odzwierciedlenia... a najbardziej mnie załamuje fakt, że na każdym monitorze wyglądają inaczej :P

      Usuń
  5. Kolor co prawda nie mój, ale czapka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapa fajna, taka normalna i bez udziwnień. Kolor w 100% mój. Przysięgam, że jak dostanę podwyżkę, albo wpadnie mi jakiś grosz - wykupię Ci pół sklepu, albo cały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Cały to może nie, bo co ja będę sprzedawać do następnej dostawy? ;)

      Usuń
  7. Super czapka w świetnek kolorystyce. pozdrawiam Olu serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta czapka! Muszę się kiedyś skusić na taką z wzorem warkoczowym. Do takiej pięknej włóczki pasuje idealnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne turkusowe guziczki :) bardzo lubię takie szarawe pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka klasa, ale jaka ładna włóczka! Swoją drogą siedzi mi w głowie ten entrelakowy komin i w końcu go zrobię, inaczej padnę. Jak rozumiem żeby taki cudny efekt uzyskać, należy użyć mieniącej się włóczki? Nie znam fachowej nazwy, ale wiesz mam nadzieję, o czym piszę :) Zalecasz jakąś?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt daje Big Merino Dropsa albo włóczka Magic firmy YarnArt. Bardziej polecam Dropsa ale jest odrobinę droższy.

      Usuń
  11. Cudna czapa, cudna wloczka :) Oczka wyszly takie rowniutkie! I slicznie sie mienia kolorami :) W tle widze sliczne niebieski guziczki... chyba kusza mnie bardziej niz sama wloczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. CZapka super,ale jakie ładne guziki i miska

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna czapka! Szczególnie kolory przypadły mi do gustu :) A czy ja mogę czapki przedstawić hurtem we wrześniu? Bo jakoś tak mi nie po drodze z czapkami latem...
    Miłego dnia!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna czapka. Cudowny kolor :) Włóczka bajka!
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapka na płasko, bo jesteś przed wizytą u fryzjera? Tym bardziej teraz na głowie powinna być, żeby później nowej fryzury nią nie przygniatać. Kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i ciekawy detal z tym warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne przebłyski różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to oznacza koniec projektu 12 czapek.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego koniec? Bawimy się do października.

      Usuń
  19. Nie bardzo wiem gdzie teraz wrzucić czapkę już nie na fb ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepraszam za zamieszanie już ogarnęłam pomógł tłumacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A Twoja czapka no cóż CUKIERECZEK !

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka na wystawę! Przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 czapki z jednego motka, ten wzor i w ogole druty sa bardzo wydajne, musze do nich w koncu porzadnie przysiasc. Czapka przesliczna. Ja jakos ostatnio nie dziergalam czapek, ale musze znowu o nich pomyslec z mysla o zimie. pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosty wzór a jaki wdzięczny, ale najcudowniejsza w tej czapce jest kolorystyka. Kolorki w tej włóczce są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodaje czapkę czerwcową....http://christina-art.blogspot.com/2015/05/w-tamaryszku.html.........jakoś zapomniałam i teraz nie wiem, jak ją dodać wyżej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super czapka :) a dla włóczki plus, że jest tak wydajna :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!