02 czerwca 2015

Life in the Long Grass czyli co w trawie piszczy :)


Dzisiaj wpadłam tylko na chwilkę... żeby przedstawić Wam nowe cudo w mojej niebieskoszopowej rodzinie.. Oto Life in the Long Grass - cudnej miękkości włóczka z pięknej, zielonej Irlandii. 



Zapraszam serdecznie do sklepu, gdzie można się bliżej zapoznać z tymi cudami a nawet zabrać je do domu z 10% zniżką. Wystarczy wpisać kod LITLG przy podsumowaniu koszyka. Kod jest ważny do niedzieli, 7 czerwca.



Na początek w ograniczonej palecie kolorów na próbę. Mam nadzieję, że Wam się spodobają :) Mi szary już skradł serce i powstanie z niego Florrick Justyny Lorkowskiej. Ręce aż się palą do dziergania ;)

A jaki kolor podoba się Wam najbardziej?




14 komentarzy:

  1. wszystkie cudne- ale najbardziej wpadł mi w oko ten blady róż, drugi od prawej, na dole

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, dlaczego ja do Ciebie mam tak daleko?? Wszystkie wyglądają apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten grafit jest cudny:)))...i melanż fioletowy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. najciemniejszy i najjaśniejszy :)
    niech no ja tylko pokończę swoje motki [w tym grzybki! brakuje im jeszcze ponad 3/4 swetra, hihi]...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie się uśmiechają pastele - jasny róż i mięta... Muszę rozbić świnkę-skarbonkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dokładnie, szerokaśno się uśmiechają, też jestem za tym wyborem ;)))

      Usuń
  6. a mnie najbardziej ten ostatni (fuksja?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to taka fuksja ale ciepła -w odcieniu intensywnej maliny.

      Usuń
  7. WSZYSTKIE..... jak tu wybrać...... wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Korespondentko Wojenna, weszłam sobie na Twojego bloga dzisiaj, bo chciałam zobaczyć wyniki Twojego Candy.Bo to już jakiś spory czas po zapisce, ale na gały mi chyba padło, bo nigdzie nie widzę wyników.
    A sprzątam sobie na blogu i nie wiem, czy linka do zabawy już mogę zlikwidować, czy nie... Ratunku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Szczególnie miętowy :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!