31 maja 2015

Czapka majowa / 12 czapek w jeden rok

Uuuups!

Czapka majowa nie powstała :( Najpierw był brak weny - ani wzory ani włóczki nie przemówiły do mnie tym razem i nie krzyczały "zrób mnie, zrób mnie!". A potem... potem zaczęłam jednego takiego strasznie wyczerpującego dziada, którego Wam pokażę całkiem niedługo. Bo teraz role się odwróciły i to ja wykańczam dziada a nie on mnie.. 

A ja już planuję czapkę czerwcową, którą - być może - wykonam w dwóch egzemplarzach, tak żeby uczynić zadość wyzwaniu :)

A swoje majowe czapki linkujcie o tu:



8 komentarzy:

  1. Jak ja Cię Olu rozumiem:-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tego to jeszcze nie grali. Rzuciłaś wyzwanie.... i poległaś na nim??? ;-)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się. Mój czas nie jest z gumy.

      Usuń
    2. Spoko! Zajrzałam sobie do zasad Twojego wyzwania i wyszło mi, że wcale nie jest określony "czasokres" wrzucania czapek. Chyba, że się mylę?

      Usuń
  3. a ja moją dzisiaj zdążyłam na szybko umieścić jedynie na Facebooku, post napiszę po zrobieniu większej ilości zdjęć i wybraniu czegoś w miarę sensownego, ale powstała w maju więc chyba zaliczone

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola doskonale Cię rozumiem :) Ja dziergam nadal intensywnie ale na czapkę również nie znalazłam czasu, niestety i tym samym chyba poległam w Twoim wyzwaniu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę pożyczyć Ci jedną z moich majowych czapek, bo u mnie z kolei obrodziło i jest ich 9! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!