15 kwietnia 2015

Zapraszam do sklepu :)

Trochę to trwało, przyznaję. Datę otwarcia przekładałam sobie w głowie kilka razy, bo zawsze coś wypadało, coś się opóźniało, coś się psuło lub zmieniało... Ale nic nie może uciekać w nieskończoność :) Dlatego bez zbędnych wstępów zapraszam Was do mojego sklepu



Dumna i blada, oferuję Wam włóczki MalabrigoLilou oraz ceramiczne guziki autorstwa zaprzyjaźnionej pracowni Gajaarte. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Z okazji otwarcia i wprowadzenia na polski rynek zupełnie nowej marki, wszystkie włóczki Lilou są w promocji na start. Regularne ceny powrócą w niedzielę 26 kwietnia. 


Od prawej: Innocence Lost, Funky Flamingo, Bruised Ego, Gris de parme, Air de violette


Oczywiście sklep nie jest jeszcze idealny i cały czas pracuję nad nim pracuję, dlatego musicie mi na razie wybaczyć drobne niedociągnięcia. Dziś na przykład spsuł się guzik "dalej" w opcji składania zamówień - można na niego kliknąć i wszystko działa jak należy, ale guzik sam w sobie jest cały czarny i nie ma napisu... Powinnam przełożyć otwarcie sklepu do czasu, kiedy tego nie naprawią, ale już nie mam siły.  Swoją drogą - jak takie rzeczy się psują? Jak to jest możliwe, że jakiś guzik, zlepek kodu html nieposiadający wolnej woli, postanawia nagle się zepsuć i to w dzień otwarcia sklepu?! :P

Zdjęcia w sklepie są jakie są. Musicie mi uwierzyć, że na żywo włóczki piękniejsze :) Będę jednak w pocie czoła pracować nad tym, żeby jakość fotek się poprawiła.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do odwiedzin. Liczę na to, że Wam się spodoba :)

68 komentarzy:

  1. Ola jeszcze raz gratuluję !!! już lecę oglądać piękne moteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Ja też lecę buszować w sklepiku i spisywać listę marzeń :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję spełnienia marzeń! Śliczne włóczki, już upatrzyłam sobie kolor dla siebie...tylko skąd ten czas brać bo chęci to są:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Pochwal się, który kolor Ci się tak podoba? :))

      Usuń
    2. Merino nieprzyzwoicie czerwone:))).... ale widzę, że już trochę go ubyło więc nie tylko mnie tak się spodobał:)

      Usuń
    3. Ten kolor jest cudny i rzeczywiście trochę nieprzyzwoity :)

      Usuń
  4. Gratuluję!!! Już biegnę do sklepiku i jestem pewna, że niejedna włóczka mnie w nim zachwyci. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już pędzę! Boję się trochę o bezpieczeństwo mojego konta, ale pędzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Nie martw się, jakby co mogę Ci założyć miesięczny limit ;)))

      Usuń
  6. Super! Gratulacje i powodzenia w biznesie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! Niechaj sklepik przynosi korzyści nie tylko finansowe:) niechaj spełnia Twoje wszystkie oczekiwania!:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Najlepszą korzyścią jest możliwość patrzenia na tyle cudnych motków. Finansowe korzyści się przy tym chowają ;)

      Usuń
  8. Gratuluje! Teraz możesz tarzac sie w moteczkach ;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Taki był plan - żeby się tarzać. Ale jak przyszły... każdy leży, zapakowany, wymuskany i wychuchany, na swoim miejscu na półce. Gdzieżby teraz burzyć taki idealny widok :)

      Usuń
  9. Kochana, nawet nie masz pojęcia, jak czekałam. Już kupiłam - piękną Malabrigo Sock, niebieską, na mój New Way, który tyle razy prułam z powodu nieodpowiedniej włóczki. Ta ma odpowiedni metraż, więc ... czuję, że wena wraca!!!!!!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i dodam jeszcze, że te wszystkie delikatne melanże pastelowe są obłędne!!!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo Ci dziękuję! Persia jest cudnym kolorem.. sama się na nią czaję :)) Na pewno wyjdzie przepięknie!
      Włóczki Lilou są piękne, ale niestety muszę poprawić zdjęcia bo na tych zupełnie nie widać, co to za cuda :)

      Usuń
    2. Aha! to już wiem, kto mi wykupił ten kolor! Chciałam 3 motki a został tylko jeden... Do guziczków też za długo się przymierzałam, ech... No cóż, zamówiłam tym razem coś innego, i tak przecież wszystkiego naraz nie zdołam przerobić :). Nad Lilou na razie się zastanawiam, jest inaczej farbowana niż Malabrigo, ciekawa jestem efektów w gotowych udziergach.

      Usuń
    3. Z ogłoszeń parafialnych - Persji mam jeszcze dwie paczki a guziczki są dostępne tez na zamówienie :)

      Usuń
    4. Olu - włóczki są już u mnie!!!!!!!! megaszybko! Są bardzo ale to bardzo delikatne i muszą teraz leżeć i cieszyć me oko :)
      Dziękuję!!!!!!
      Asia

      Usuń
    5. Asiu, cieszę się, że tak szybko dotarły! Mam nadzieję, że motki spełniły oczekiwania :))

      Usuń
  10. Gratuluję! A ten środkowy moteczek na zdjęciu powyżej to może Fingering Bruised Ego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest Bruised Ego. Moim zdaniem najładniejszy kolor Lilou :)

      Usuń
  11. Gratuluję ! Powodzenia życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. a mnie się nie otwiera :((( ale mam nadzieję, że to chwilowe, pewnie coś tam akurat poprawiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę osób mi to zgłaszało. Mądrzy ludzie nad tym pracują i dziś wieczorem już powinno być ok :)

      Usuń
  13. Olu! Gratuluję spełnionego marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Teraz już tylko dom w Hiszpanii i cała lista marzeń odhaczona :)

      Usuń
  14. I ja przyłączam się gratulacji i powodzenia sklepiku :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję z całego serca :-) Wspaniałe miejsce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i powodzenia:) idę do sklepu :)))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję i powodzenia :)
    Tak od spraw technicznych - warto zmienić czcionkę na zwykłą w opisie, nie wyświetlają się ó,ł etc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Czcionka właśnie jest zwykła i ciężko powiedzieć czemu się spieprzyło, ale naprawię to :))

      Usuń
  18. Gratulacje i życzę powodzenia! Jedyne, co mnie teraz powstrzymuje przed zakupem, to naprawdę duuuże zapasy w domu oraz skumulowanie wydatków wszelakich. Ale jak dojdę do wniosku, że zapasy niepokojąco stopniały, a finanse pozwalają, to nie przepuszczę tym ślicznym merino fingeringom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Merino fingering to jest must have ;)) Ale jestem pewna, że poczekają na Ciebie :)

      Usuń
  19. Ależ czekałam! :)
    Ale mi nie działa... ;( zaraz pewnie mi znowu wykupią tak samo jak operę za każdym jednym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj wejść przez https://niebieskiszop.pl
      Problem jest taki że przeglądarki widzą certyfikat na stronie bez www a na www nie (albo odwrotnie) i jakieś mądre głowy już nad tym pracują, jak temu zaradzić... W międzyczasie strona jest bezpieczna i ma wazny certyfikat, więc jeśli możesz obejść komunikat i na nią wejść to zapraszam :)

      Usuń
  20. Gratuluję spełnienia marzenia i przepięknego sklepiku. Mocno trzymam kciuki, będę śledzić i podziwiać! Pobuszuję i może znajdę coś dla siebie, choć ostatnio przyszły 2 paczki, które muszę ukryć przed mężem :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie! Czekam na zamówieni, jak już mąż odwróci oczy od konta ;)))

      Usuń
  21. Olu, gratuluję spełnienia marzenia. Trzymam kciuki za powodzenie, satysfakcję i życzę Ci dużo radości ze sklepu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o ciekawa jestem jak wygląda, lecę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,
    Gratuluję, trzymam kciuki, życzę powodzenia i wielu Klientów :-) A problemami technicznymi się nie przejmuj, bo zawsze da się je naprawić.
    Kurczę, wykupiłabym połowę asortymentu, gdybym nie miała tylu włóczek w domu i co by na to mój Mąż... hmmmm,

    Na pewno będę do Ciebie zaglądała :-) Silklpaca koniecznie!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Zapraszam, jak już będziesz miała więcej luzu na półkach :))

      Oj tak! Mam w planach sweterek z Silkpaki :))

      Usuń
  24. Aż mi ślinka pociekła na te cudowności:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają włóczki :)

      Usuń
  25. Ogromne gratulacje, trzymam kciuki :-)
    Powodzenia!
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Już sklepik odwiedziłam :) Wszystko jest cudowne :) Powodzenia :)))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu trzymam kciuki! Obiecuję wpaść jak tylko przerobię obecne zapasy :) Na dodatek mam straszne zaległości hafciarskie...

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie ustatnio zamieszkal niebieski swistak(tak pisalam nawet do kolezanki) ktory zamiast zawijac czekoladki robil niebieski sweterek/xxl/ dla PM wiec iak dzisiaj znalazlam twoj sklep to mi sie bardzo nazwa spodobala;)),wloczki w twoim sklepie jeszcze bardziej oj to chyba czyms zaowocuje. POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!