27 kwietnia 2015

Czapka kwietniowa / 12 czapek w jeden rok

Ledwo ale zdążyłam :) Byłam tak zajęta przygotowaniami do otwarcia sklepu i jego ogarnianiem, że mało brakowało a kwietniowa czapka by nie powstała. Dodatkowo zaczynałam ją i prułam trzy razy, bo nie mogłam trafić w rozmiar, a oczywiście jestem zbyt leniwa, żeby zrobić próbkę. 

Mimo tych wszystkich przeciwności udało się. Kwietniowa czapa jest :) Wykonałam ją z cudownej włóczki Lilou w kolorze Aquamarine.









Wzór: Fathom - Veera Valimaki
Włóczka: Lilou DK, kolor Aquaramarine. Podobną można znaleźć w moim sklepie.
Druty: 3,5 mm



Mam nadzieję, że części z Was udało się wykonać swoje kwietniowe czapki. Możecie je podlinkować poniżej. Nie zapomnijcie odwiedzić innych uczestników zabawy i pozostawić komentarz :)









19 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek, śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! No i ma piękny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, fajny wzór. No to muszę szybko obfocić moją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czapa. Bardzo podoba mi się kolor. Jest nietypowy :) Jak rozmyte akwarele. Cudo!
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapka w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne warkoczyki, piękne kolory, idealna czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, bardzo piękna czapka. U nas się znacząco ochłodziło, więc może nawet i czapki nam się jeszcze przydadzą.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama uwielbiam przyluźne czapki, bo takie dopasowane kompletnie mi nie pasują ale Twoja na Tobie szalenie mi się podoba :)
    Fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny ten kolorek! I czapeczka ładniusia. No, ale na ładnym to wszystko ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna czapka. Śliczny kolor i jest taka wiosenna. Lżejsza i wydaje się na przejściową pogodę. Sama jeszcze takiej nie mam chociaż odpowiedni precelek w koszyku czeka :-) ja nadal jestem w klimacie żakardowych czapek, a może czas coś zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajnie wyszła, i kusisz tymi DK :) Dobrze, że można linkować jeszcze przez parę dni, bo moja czapka jakby w lesie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ledwo zdążyłam z wpisem. Piękna czapka i w pięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!