29 marca 2015

Pierwszy sweterek Brunona/Leona*

*negocjacje w kwestii imienia trwają ;)

Skończyłam sweterek dla syna przyjaciółki. W planach jeszcze drugi, robiony identycznym wzorem, ale muszę najpierw odpocząć po tej pierwszej miniaturce. 




Małe formy są super, ale te mini-rękawy robione na okrągło byly koszmarne. Generalnie nie znoszę robić rękawów a im mniejsze tym większa katorga. Robiłam je na raz, z jednego motka i wyrobiłam go do końca. Gdybym miała więcej wełny zrobiłabym dłuższe.. wydaje mi się, że mogą być za krótkie. No cóż, mogłabym dofarbować ale nie udałoby mi się osiągnąć takiego samego koloru.. 

Druty: 3.0 mm
Wełna: Norweska wełna z zapasów, farbowana samodzielnie




Pamiętajcie, że mija marzec i czas na dzierganie marcowych czapek :) Swoje czapki możecie linkować pod tym postem.

15 komentarzy:

  1. Takie maleństwa są prześliczne! Kolor też bajeczny :-) Myślę, że właściciel będzie zadowolony :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolorek! Kiedyś też robiłam mały sweterek z rękawami robionymi na okrągło, więc wiem o czym mówisz, uhhhh... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Te mikroskopijne rękawki - wiem o czym mówisz, to niezły wyczyn :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz, a kolorek osiągnęłaś bajeczny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię dziergać takie maleństwa, ale rękawy zszywam. Chyba oszalałabym robiąc je na okrągło. Fajna włóczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek a włóczkę ufarbowałaś na cudowny kolor. No przy takich malutkich rękawkach to musiałaś się nieźle namęczyć robiąc na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor i sweterek ;) Brawo
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny malusi sweterek :-) Piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowność! Teraz pozostaje tylko czekać na małego eleganta do ubrania :)
    Rękawki takie mogły faktycznie dać w kość, ale dla takiej słodyczy można się pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No podoba się i mi! A jakże! Rękawy na okrągło....proszę proszę, ja nawet nie wiedziałam, że tak można :)
    Póki co zabieram się za zszywanie mojego prostego swetra i tu pytanie...masz może jaką prostą sprawdzoną technikę, bo na internecie tego masa i nie wiem co dobre. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj sobie pod ten link: http://oczka.blox.pl/2007/02/Nie-lubie-zszywac.html
      Jest tam info kiedy nadaje się najlepiej jaki szew. Ja nie jestem w tym zbyt dobra, większość dzianin robię bezszwowo, bo tak jest łatwiej.

      Usuń
  11. Piękny, a w ogóle to mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow. Cudowny jest. Maluch będzie wyglądał w nim przeuroczo:-) Goraco pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny sweterek dla młodego gentlemana. Włóczka cudnej urody. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!