31 stycznia 2015

Light Trails ♥

Mój ukochany sweterek w końcu doczekał się zdjęć :) Marznąć na dworze mi się nie chciało, więc tym razem fotki robiłam w domu. Wzór jest cudowny, fantastycznie się ten sweter robi i na pewno nie jest to mój ostatni Light Trails!

Jak już wcześniej pisałam, miałam z nim trochę przebojów a ta wersja jest trzecia :) choć niestety nadal nie ostateczna... Muszę go trochę przerobić, przedłużyć rękawy itp. ale postanowiłam, że najpierw się nim trochę nacieszę i pochwalę..





Wzór: Light trails by Suvi Simola
Druty: KP 3.0 i 2.5 mm
Włóczka: DiC Everlasting Sock, kolor 'Rain cloud'

Robiłam rozmiar XS, z dodatkowymi modyfikacjami, żeby jeszcze zmniejszyć efekt 'oversize'. Chciałam coś luźnego, ale tylko troszkę. Specjalnie też zmniejszyłam i zaokrągliłam dekolt - nie przepadam za tymi w łódeczkę. 

Włóczkę kupiłam u Marzeny, zauroczona cudownymi, lekko niebieskawymi szarościami. Kocham wszystko co szare, więc musiałam spróbować :) To była moja pierwsza przygoda z tą włóczką. Everlasting jest nieco mniej miękki niż Malabrigo Sock, ma też luźniejszy skręt, co może być problemem, szczególnie w pracy z ostrymi drutami, które kocham. Ale dla tych kolorów warto się było pomęczyć :)) Mam jeszcze parę innych kolorów na oku :)




Warkocze na ramionach są cudne! Kazałam je obfotografować z każdej strony :))) Widzicie te kolory?! CZAD!!! ♥♥♥
Na zdjęciach są nieco przekłamane, może jak temperatura na zewnątrz trochę wzrośnie to się poprawię i zrobię lepsze ;) 



Wszystkim spóźnialskim przypominam, że dziś ostatni dzień stycznia, spieszcie się więc kończyć Wasze styczniowe czapki :) Pamiętajcie też, żeby zostawić komentarz u innych uczestników - lista znajduje się pod tym postem. Możecie linkować czapki jeszcze przez siedem dni!

40 komentarzy:

  1. Olu! Piękny! Ja też uwielbiam swojego Light Trails! I może złamię zasadę i też zrobię sobie drugi kiedyś?
    Co do włóczki to "stary" everlasting, czyli ten co masz, już odszedł, a dreamy zastąpiły go bardzo podobnym, ale właśnie chyba bardziej miękki. Przyniosę do pomacania na spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Chętnie pomacam nową wersję ;)))

      Usuń
  2. te warkocze wyglądają fantastycznie! uroczy sweterek i bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweterek :)
    bardzo lubię oglądać Twoje zdjęcia - zawsze są takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie rewelacyjne kolory :) A te warkoczyki, niby nic a "robią" cały sweter :) Przepiękny i przepiękna Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten sweterek! Wygląda tak lekko i delikatnie :-) A w tym kolorze bardzo dobrze wyglądasz! Pozdrawiam i pędzę oglądać styczniowe czapy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wyglądasz w tym sweterku :-) Rękawy faktycznie mogłyby być troszkę dłuższe ale tak też jest ok. Kolory w tej włóczce pięknie się przenikają i nie dziwię się, że jesteś nią zauroczona.
    Pozdrawiam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, mam cały korpus do sprucia, żeby zniwelować brzydkie przejście kolorów (niby nie widać, ale mnie wkurza!) więc rękawy to przy tym pikuś! ;)

      Usuń
    2. Cały korpus to równa się prawie cały sweter :(

      Usuń
  7. Cudowny sweterek. Warkoczyki rzeczywiście dają wspaniały efekt. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroda, uśmiech i urocza dzianina! Czego chcieć więcej? Rewelacyjna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego! Cudowne wykonanie........ no i te zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory rzeczywiście piękne! Podkreśliły urok swetra, w którym wyglądasz fantastycznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwię się że jesteś zachwycona kolorem -jest piękny.
    Sweterek boski i ślicznie w nim wyglądasz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten sweter, właśnie przez te rękawy. Jeden z moich ufoków właśnie ma tak wyglądać ;) Zobaczymy czy się doczekam ;) A kolorek bardzo ładny. Nawet nie widać zmiany włóczki. Robiłaś naprzemiennie?
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie robiłam naprzemiennie i teraz niestety muszę spruć i poprawić :) Choć prawie się udało! Ale niestety jeden motek był w środku jaśniejszy niż na zewnątrz, a ja tego nie zauważyłam o czasie.

      Usuń
  13. Fiu fiu, ja tu sobie skromnie przycupnę, popodziwiam i pozazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale się nie dziwię kolejnego egzemplarza, świetnie razem wyglądacie:) Rain Cloud też grzecznie czeka na półce na swoją kolej, piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny jest :) ja bym zostawiła taką długość rękawa wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka i wzór! Śliczny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny wzór i fajna włóczka :) i do twarzy Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzór podziwiałam już u innych dziewczyn - nie dziwię się, jest boski!!! :)) Do tego u Ciebie włóczka robi swoje, masz rację, kolory są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzór swetra jest super, też mam na niego wielką ochotę ale przeraża mnie angielski opis :) a Twoje wykonanie fantastyczne i bardzo, bardzo ładnie w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweterek i fason i kolorek. Super!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny! Kolory boskie! Widać na zdjęciach, że jesteś zadowolona ;-) Serio, będziesz robić poprawki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Te warkocze i kolor włóczki przyciągają mój wzrok do tego sweterka. Zmiana dekoltu na dobre wyszła. Wzorek kusi, kusi. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O.o jeszcze poprawki?
    Ta wersja jest super! :) Ja nic nie widzę, szczerze.
    Dopiero podczytałam drugi raz o kolorach i będę się wgapiać, bo nie wierzę.
    Chyba mi też przyda się taki wiosenny sweterek, muszę coś wykombinować. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym Ci, gdzie patrzec, żeby zauważyć jaśniejszy pasek ale... nie będę Ci polecać akurat TYCH częsci mojego ciała :P

      Usuń
  24. Piękny sweterek, cudowna włóczka i urocza modelka, wszystko razem fantastycznie wygląda :) Ja poprzestanę na gapieniu się i chwaleniu bo ten sweterek to za duże wyzwanie jak na moje skromne doświadczenie. Brawo, pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ śliczny te sweterek! Gratuluję takiej zawziętości w drodze do pefekcji:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Dagmara
    http://wloczkowefikumiku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały sweterek :-) Świetnie w nim wyglądasz :-)
    Wełnę dobrałaś idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu szczerze Ci powiem, że nie wiem co budzi we mnie większy zachwyt (i zazdrość, ale ciii :)))) ) - ten piękny sweterek czy Twój szeroki uśmiech?! Wspaniałe zdjęcia!
    Ja wprawdzie nie z tych "wtajemniczonych", ale wcale nie widzę, żeby sweter był po przejściach - prezentuje się wybornie! Nic nie ruszaj - rękawy są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny! I ty w nim cudownie wyglądasz :D Idealne kolory dla ciebie, modyfikacje bardzo na plus, po prostu perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ładna dziewucha z Ciebie!
    A ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przecudny ten sweterek! zazdroszczę Ci go ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!