25 stycznia 2015

Czapka styczniowa / 12 czapek w jeden rok

Miałam ogromną przyjemność testować nową czapkę autorstwa Agaty Smektały. Agata pochwaliła się nią na jednym z facebookowych spotkań robótkowych i przepadłam :) Bezczelnie wykrzyczałam na fejsie że 'ja, ja chcę testować, weź mnie!' i.... udało się! Agata o mnie pamiętała i jakiś czas później dostałam wzór do testowania.

Miałam trochę przebojów, bo okazało się, że przy moim luźnym sposobie przerabiania oczek nie jestem w stanie osiągnąć odpowiedniej próbki z włóczki o przepisowej grubości. Użyłam więc nitki grubości sport oraz jednych z najcieńszych drutów jakie posiadam...

Efektem testu jest śliczna czapa i zadowolony mąż. 





Wzór: Agathis
Druty: 2.5 i 3.0 mm
Włóczka: Cascade Venezia Sport

Czasami podbieram czapkę Łukaszowi i noszę sama :))




Ta czapka jest moją styczniową czapką w wyzwaniu 12 czapek w jeden rok. Przepraszam, że kazałam Wam tak długo czekać w tym miesiącu na możliwość podlinkowania swoich piękności. Pamiętajcie, żeby podlinkować konkretny post ze styczniową czapką. 

Dodajcie swoje czapki poniżej, używając guzika 'Add your link'.




35 komentarzy:

  1. Twoja wersja Agathisa jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszła! Też mam tę czapkę w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna czapka, ale czyżby sweter z Venezia Sport odszedł w siną dal...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety totalnie mi się nie podobało to jak kolory wyglądają w robocie.... Sprułam go w ramach świątecznych porządków. Została jeszcze szara i różowa... cośtam z nich wymyślę :)

      Usuń
  4. Czapka super! Warkocze w czapach sprawdzają się i dodają uroku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadowolony mąż to podstawa! :-) Fajna czapka, widać w niej ogrom pracy i precyzję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzorek. Do mnie też przemawia. I wiesz... na Tobie jednak lepiej wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka świetna, a mąż w czapce bardzo atrakcyjny. Jednak to chyba bardziej damska czapka, bo Ty w niej podobasz mi się bardziej. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj... nie wolno takich rzeczy pisać, bo jeszcze przeczyta i stwierdzi, że jest pedalska! ;)))
      Zobacz inne czapki testujących dziewczyn - wydaje mi się, że mężczyźni wyglądają w nich równie dobrze, jak nie lepiej!

      Usuń
  8. Czapka jest przepiękna. Wygląda bardzo dobrze i na Tobie i na Twoim mężu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie! Podejrzewam, że nawet jeśli umiałabym robić takie cuda jak Ty, to mój facet i tak by ich nie nosił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... przekonać do noszenia to prawdziwa sztuka :) Ale zazwyczaj sami do tego dorastają.. :)

      Usuń
  10. Wow! Super czapa, piękny wzór :) Się nie dziwię, że chciałaś testować!
    Efekt powalający, zarówno na męskiej jak i żeńskiej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór, czapa wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie wygląda na damskiej jak i męskiej głowie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapka rzeczywiście jest świetna. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna czapka :-) Piękny wzór i doskonały kolor :-)
    Nie wiem, komu bardziej ona pasuje... obydwoje wyglądacie w niej rewelacyjnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super czapka, Twoje wykonanie bardzo mi się podoba.Rewelacyjny wzór na damską i męską głowę.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka jest rewelacyjna, piękny ten wzór ... zacznę się uczyć robić warkocze i może ostatnia wyzwaniowa czapka będzie z warkoczami :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Może to kwestia zdjęcia, ale mam wrażenie, że jesteście z mężem podobni do siebie. Czapka świetna! Przy okazji, dzięki za odpowiedź w sprawie komina, myślałam już, że Pan Blogger zrobił mi jakiś psikus.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ta czapka! Kolor też uniwersalny - taki damsko-męski. Oboje w niej super wyglądacie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czapa. Super kolorek. Oboje świetnie w niej wyglądacie. I również uważam, że jesteście do siebie wizualnie podobni :) Miłość idealna :)
    Pa, Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Czapka przecudnej urody:-) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twoja czapka styczniowa. Wygląda świetnie zarówno na Twojej jak i na mężowskiej główce.Udany początek roku czapkarskiego! Pozdrawiam serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uniwersalna, ładna, ciekawy wzór, świetny kolor....
    Powiększyłaś swoją kolekcję czapkową o kolejne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna czapeczka, uniwersalny wzór, kolor i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super czapka, można powiedzieć, że unisex :P Bo i ty, i mąż wyglądacie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wzorek i jaka uniwersalna czapka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie niesamowite podobieństwo, ale się z mężem dobraliście !!! A że tacy podobni jesteście to i Agathis świetnie się na obu główkach prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Po pierwsze - przepraszam, pośpieszyłam się i podlinkowałam cały blog, a nie konkretny post... Oj... Po drugie- śliczna ta czapka, i rzeczywiście pasuje i na mężczyznę, i na kobietę. Ja też tak mam, że inaczej przerabiam oczka i dlatego nie podejmuję się na razie robienia czapek z gotowych wzorów. Nie mogę zejść na druty poniżej 3 mm, bo te cieńsze są tylko metalowe, a ja na takich nie mogę dziergać z powodu alergii. Ale co tam! Narobiłam czapek że hej! Dzięki za tę akcję!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna czapka :)
    A ja się zagapiłam i nie wrzuciłam linka do czapki styczniowej :)
    http://uaneczki.blogspot.com/2015/01/czapeczka-styczniowa-numer-3.html#links

    OdpowiedzUsuń
  29. I jeszcze moja styczniowa :)
    http://szydelkowecudenkawioli.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-12-czapek-w-jeden-rok-luty.html

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!