09 grudnia 2014

Za co kochamy Suvi?

Coś ostatnio nie mam nic do pokazania, choć to wcale nie znaczy, że nic się u mnie nie dzieje... Przegapiłam weekend i nie zrobiłam zdjęć żadnego z udziergów, którymi chciałabym się pochwalić... A dziergam jak szalona! Jak na moje tempo ;)

Po nieudanych swetrach zajęłam się formami, które nie mają prawa wyjść źle - czapkami, kominami i szalikami :) Na przykład taki entrelak jest bardzo uzależniający. Pokazywałam ostatnio komin zrobiony tym wzorem - właśnie poleciał do nowej właścicielki i mam nadzieję, że się spodoba! Postanowiłam go powtórzyć i zaczynam już trzeci, choć dla urozmaicenia kupiłam włóczki w zupełnie innych kolorach. Mała zajawka na zdjęciu poniżej :) Generalnie wzięło mnie na multikolorowe, tęczowe klimaty, przerywane czasami jakąś szarością (jak szary to wiadomo, że dla mnie).



Przygotowuję się psychicznie do dwóch cudownych wzorów, które planuję wydziergać - niestety swetrów... Niestety, bo odeszła mi ochota na takie duże, wymagające udziergi, ale te wzory wyjątkowo sobie upodobałam i po prostu nie odpuszczę! Oba są autorstwa Suvi, która zachwyca prostotą i stylem projektowanych przez nią dzianin. Jest moim guru i chciałabym mieć w szafie niemal wszystkie jej projekty. Najnowszy wypuszczony przez nią wzór to cudowny Schnee - kardigan typu oversize, w którym można się zakochać od pierwszego wejrzenia.



Testy zakończyły się 5 grudnia a ja siedziałam jak na szpilkach w oczekiwaniu na moment, w którym wzór trafi do sprzedaży. Wzór już leży spokojnie w mojej biblioteczce na Ravelry a włóczka jedzie mi na spotkanie... Nie mogę się doczekać! ♥ Wygląda na mięciutki, wielgachny i prztulaśny, czyli taki, jaki powinien być zimowy sweter! :)

Drugi sweter to już wspominany przeze mnie wcześniej Light Trails. Włóczkę na niego mam od dawna, ale po ostatnich wpadkach z Arabellą i jeszcze jednym swetrem nie miałam na niego siły.



Po tym jak kupiłam te dwa wzory Suvi wrzuciła do swoich ukończonych projektów przepiękny komin, który od razu wpadł mi w oko. Zabije mnie ta dziewczyna, nie nadążam z dzierganiem jej pięknych pomysłów! ;)

A Wy lubicie projekty Suvi?


12 komentarzy:

  1. Cardigan jest boski! Od razu mi się spodobał! Lubię takie wielkie, luźne rzeczy. A komin jest rzeczywiście rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Testowałam dla niej 2 wzory :-) Bardzo podoba mi się jej minimalizm i naturalność. Jej projekty chce się nosić. Czekam na Twoje wykonania! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Light Trails od dawna mam na oku (czyli w kolejce). Kardigan też super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przejrzałam jej projekty, są bardzo oryginalne. Osobiście nie przepadam za robótkami z opisów. Lubię sama kombinować. Trzymam kciuki za powodzenie w dzierganiu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe plany :-)
    Light Trails wydziergałam dla siebie i z czystym sumieniem polecam - fajnie się dzierga :-) Skoro nawet ja zrozumiałam opis to znaczy, że jest doskonale rozpisany.
    Kardigan rewelacyjny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa swetry są piękne i znając Twoje możliwości, to na pewno nie będziesz miała najmniejszych problemów z wydzierganiem ich. Życzę Ci cierpliwości w realizacji tych projektów. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, Light trails jest tak rozpisany, że mucha nie siada! cudnie się go dzierga, wszystko się zgadza, nic się nie trzeba martwić, poważnie! wiem, bo testowałam (swoją drogą nie było co testować bo nie było żadnych błędów!!!)
    a ten drugi też piękny, i taaaak, jestem fanka Suvi, nie tylko za jej dzianiny ale też za to jaką jest osobą :D
    Także nie bój się tylko się bierz za nie! :)

    bużki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wpadł mi w oko ten sweterek. :)
    Jeszcze nic nie dziergałam od niej, ale bardzo mi się podobają te wytwory. Są takie nie przesadzone, jak lubię ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne swetry. Entrelak również (tez się podpisuję pod tym, że uzależnia...).
    Pozdrawiam z mroźnego i wietrznego Gdańska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wybór - jeden i drugi. Odstaw na bok swoją niechęć do swetrów, tym razem będzie wszystko dobrze. Cieszę się, że pokazałaś znowu Light Trails, bo przypomniało mi się, że to właśnie u Ciebie kiedyś go widziałam i mój ostatni sweter jest właśnie na jego podstawie :) Bardzo Cię zachęcam do tej robótki :)))
    Podoba mi się zajawka entrelaka, ciekawa jestem co to za włóczka ? Kolory moje ulubione.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie "poznałam" Suvi, dziękuję, faktycznie jej projekty mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Light Trails jest super i też mam ogromną ochotę na niego.... i włóczka już czeka:))) A entrelak w pięknych kolorach będzie:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!