21 grudnia 2014

Stripe theory

Ta chusta jest zupełnie przypadkowa. Nie było jej w planach :) 

Pasiastą włóczkę kupiłam na inny projekt, chciałam ją połączyć z motkiem w kolorach tęczowych i zrobić przyjaciółce prezent ale próbka wyglądała dramatycznie i okazało się, że te kolory zupełnie do siebie nie pasują. Został mi całkiem pokaźny zapas szarej włóczki tej samej grubości (po sprutej Arabelli), więc postanowiłam spróbować połączyć ją z tymi różami i bordo i zobaczyć co się stanie. Wyszło raczej fajnie :)





Druty: 4.00 mm
Włóczka: 
1 motek Jawoll Magic Degrade w kolorze 066
2 niecałe motki szarej Filcolany Arwetta Classic 



Całkiem się udała i przekonała mnie, że powinna powstać jeszcze tęczowa wersja :) Nie mam zdjęć na sobie, bo pogoda za oknem jakoś nie nastraja pozytywnie do wyjścia. Zresztą, wolę dziergać niż biegać z aparatem, zaczęłam Light Trails (pisałam o moich planach TU) i dziergam jak szalona, żeby zdażyć przed końcem urlopu :))

A jakie Wy macie plany na święta? :)

Ps. Przypominam, że swoje grudniowe czapki można linkować pod tym postem. Nie zapomnijcie odwiedzić innych uczestników zabawy i zostawić komentarz!

22 komentarze:

  1. "raczej fajnie"? Pięknie wyszło :) Ja uwielbiam takie zestawienie z szarością. Poza tym wygląda na milusią, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła całkiem fajnie ? Wyszła zaje...fajnie ! Jest świetna. Super kolory, paski... cudo. W święta mam gości ale u mnie już wszyscy przyzwyczajeni do tego, że ja się z robótkami nie rozstaję więc drutować będę na pewno :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszła super
    też lubię połączenia kolorów a szarością

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że wyszła świetna! A paseczki lubię bardzo, kolorki też w moim guście. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Ci wyszła ta chusta. Szarość i róż to piękne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!!! Śliczna jest!!! W prostocie siła!
      U mnie teraz małe rzeczy na drutach - trzeba odpocząć od wielkich projektów na chwilkę ;)

      Usuń
  6. Chusta śliczna i w takich żywych kolorkach .
    Czasem z przypadku można coś fajowego wyczarować .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna chusta. Jak tak pięknie wyszła przypadkowa to nie umiem sobie wyobrazić jaka będzie celowa. Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna chusta! Aż mi się zachciało coś podobnego na druty wrzucić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre połączenie kolorów! Chusta wyszła super - i jej forma i jej kolory są ładne :) Ja pomału wracam do dziergania :) Dziękuję za wsparcie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna ta chusta, och cos takiego mi sie marzy. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta - cudne kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna, kolory świetnie się łączą , wymarzona chusta na zimową szaroburość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolorki! Chusta bardzo śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawe połączenie kolorów, takie energetyczne :D a tęczowa chusta już w ogóle wyglądałaby świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw kolorystyczne. Zaczynam twierdzić, że popielaty to kolor tak samo uniwersalny jak biały i czarny ;) Jakoś nie wyobrażam sobie tej kolorowej włóczki połączonej z tęczowym zestawem. Pozdrawiam świątecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięęęęęknaaaa..... :)))) A jak nietypowo zakończona! Tzn ja się na tym nie znam, ale przeważnie widuję inne wykończenia, to dodaje chuście miękkości, przytulności, chusta sprawia wrażenie bardzo ciepłej i takiej w którą człowiek chce się od raz "zakuciać" :)))) Wyborna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś pięknego! Myślę, że zielono-błękitna, czy rdzawo-czerwona też byłaby przepiękna! To połączenie z szarym daje wiele możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak wygląda, że mam ochotę zaraz złapać i się nią otulić! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chusta jest super, kolory pasują do siebie idealnie. Aż chce się życzyć więcej takich nieplanowanych robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurka! Że też ja dopiera teraz tu wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!