26 grudnia 2014

Czapka małego chochlika

Prezenty rozdane, mogę już pokazać czapeczkę, jaką wydziergałam dla siostrzeńca mojego męża. Standardowo był wielki stres, bo skąd ja mam wiedzieć, jaką głowę ma roczne dziecko i czy czapka będzie dobra? Ale udało się i wszystko pasuje! Zdjęcia TAKIE SE, bo robione na szybko tuż przed zapakowaniem prezentu. Czapka powstała w komplecie do tego sweterka. Rodzicom się podoba, dzieciakowi trochę mniej, bo ją cały czas ściągał :) 




Wzór: improwizacja wspomagana darmowymi wzorami 'gnome&pixie' hats w celu ustalenia rozmiaru
Druty: KP 5.00 mm
Włóczka: Zitron Merino Lifestyle, farbowane przez Justynę
Zużycie: 0.2 motka, nitka trzymana podwójnie



Jeszcze nigdy tak szybko nie zrobiłam czapki :) Uwielbiam dziergać dla małych dzieci! A Wy możecie już się pochwalić tajnymi projektami dziewiarskimi? wszystkie ręcznie robione prezenty już rozdane? :)

17 komentarzy:

  1. Super czapka dla maluszka. Krasnalkowa taka. U mnie posucha-gotowych rzeczy niewiele. Powstało tylko etui na kindelka, które wrzucę na bloga. Poozstałe rzeczy jeszcze dziergam bo spotkania odłożylismy na "po świętach" ze względu na nieoczekiwany pobyt Teściowej w szpitalu... Miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ma fajne kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała czapka :-) Śliczne kolory i rewelacyjny fason :-)
    Małe dzieci już tak mają, że nie lubią czapek...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka :) Ma takie słodkie kolory, i ten pompon!
    Moje "tajne gwiazdkowe projekty" bezpiecznie dotarły pod choinki, już rozpakowane i chyba się spodobały :) Fotki też już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory! Czapeczka bardzo fajnie wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka piękna! Świetne kolorki :D i sam krój (bo to chyba tak się nazywa? :D) też świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super czapka, taka dzieciaczkowa, słodka :) Kolor włóczki fajny. Moje prezentowe czapki rozdane i też się podobały ale pokażę dopiero w styczniu bo to będą styczniowe czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku na święta nic ręcznie nie robiłam, buuu :( Zabrakło mi czasu, po tym jak poświęciłam go bardzo dużo na produkcję swetrów. Ale nic straconego, nadrobię za rok :)
    Czapeczka chochlikowa jest śliczna i na pewno jeszcze lepiej się prezentuje na główce. A malec nie będzie jej ściągał jak zimno będzie i poczuje jak fajnie grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna czapka - mam cztery precle tej Tysiowej farbowanki i tak się patrzę jakie fajne kolorki z tego wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super czapa w fajnych kolorach!!! Dziecię na pewno zadowolone, a ściągał, bo aż trudno się oprzeć, żeby nie ciągnąć za tego "dzyndzla" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super krasnoludkowa czapusia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzatowe czapki są fajne, aż sama bym sobie taką zrobiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek był cudny i czapka mu dorównuje urodą :)) Czadowa jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna czapka i Chochlik chyba zadowolony.Kolorki bajeczne.Fajny pomysł.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna czapeczka! Takiej jeszcze nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!