12 grudnia 2014

Komin w kwadraty czyli entrelak raz jeszcze :)

Bardzo polubiłam entrelaka. Właśnie dziergam kolejny, podobny do ostatniego komin, ale wolno mi idzie bo rozpraszają mnie inne robótki.. Aktualnie robię 5 rzeczy na raz (!) i nie mam na myśli starych ufoków, które leżą i czekają na lepsze czasy. Nie wiem jak to się stało, zorientowałam się dopiero kiedy nie mogłam znaleźć żadnych wolnych drutów w rozmiarze 4,5, których mam w domu 3 pary... Przekopałam standardowe miejsca, w których zwykle porzucam robótki i okazało się, że tych zaczętych i aktualnie dzierganych jest już całkiem sporo. I jak tu zacząć nowy sweter Suvi? :(

A oto nowy komin. Zdjęcia, moim skromnym zdaniem, wyszły całkiem niezłe, zważywszy na paskudną pogodę i ciemne dni.. :) Niestety tym razem nie na ludziu, ale jeśli ktoś chce zobaczyć podobny komin na mnie, to zapraszam do kliknięcia  TU.







Tym razem użyłam innej włóczki. Ta jest przyjemniejsza w dotyku i bardziej lejąca, niż YarnArt Magic. O dziwo, mimo dużej zawartości akrylu, włóczka jest bardzo fajna w robocie. Jest lekko mechata i ma delikatnie świecący włosek.

Włóczka: Himalaya Padisah 50222, 2 motki
Druty: 4.00 mm










Czyż te kolory nie są czadowe?



13 komentarzy:

  1. Masz rację, są czadowe. Komin jest cudny!!! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za dużo kolorów, ale wzór oryginalny, na pewno takiego nie spotkamy w sprzedaży hurtowej. Idealny dla mnie byłby w kolorze biało czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory SĄ czadowe :D
    Chętnie sama bym sobie taki wydziergała... Na razie ta technika jest mi jeszcze obca, ale kiedyś się nauczę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, mam słabość do entrelakowego wzoru i parę rzeczy już nim zrobiłam. Komin całkiem spory, akurat do otulenia się w taki paskudnie wietrzny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny o ślicznych kolorach. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory rzeczywiście czadowe jak na komin przystało i kolejny udany entrelakowy udzierg! Pozdrawiam druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory , uwielbiam entrelaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę na Twoje piękne kominy i kombinuję nad kolejnym podejściem do entrelaca. Są cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory faktycznie super, gradienty we włóczkach to w ogóle super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komin jest po prostu fantastyczny! Nigdy jeszcze nic entrelacowego nie robiłam, ale patrząc na ten komin mam ogromna ochotę! :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!