14 listopada 2014

O dwóch moteczkach i ich nowych właścicielkach :)

To już dziś dowiecie się, do kogo poleci moteczek Zagodowego Silky Merino Lace. A że mam dobry humor, to przygotowałam jeszcze jedną niespodziankę, ale o tym za chwilę ;)

Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za życzenia! Z komentarzy pod rozdawajkowym postem wnoszę, że należy Wam się małe sprostowanie. Otóż nie, nie mam siedemnastu lat. Myślałam, że to widać, ale miło, że muszę się z tego tłumaczyć :). Nie mam też siedemnastoletniego dziecka (to już mną bardziej trzepnęło :P)

Był to najzwyczajniej na świecie żart, a wiek został obliczony za pomocą zasady 'n minus 10'. Im bliżej mi do trzydziestki tym mniej wolę myśleć o tym ile tak właściwie mam lat. Z reguły wolę o tym zapominać niż pamiętać. Siedemnastka wydawała się idealnym rozwiązaniem. Czasami proszą mnie o dowód w sklepie, więc mam jakieś podstawy, żeby się o siedemnastkę ubiegać :) Coraz rzadziej proszą... a ja coraz częściej kupuję alkohol... Czy to już niepokojące?! :)

Halo, halo, pani Naturo, bardzo proszę zwrócić mi dziesięć lat życia i zabrać w zamian te wszystkie oznaki upływu czasu! 
Z góry dziękuję! Pozdrawiam!

Zawsze myślałam, że jak będę zbliżać się do trzydziestki, to będę już miała wszystko poukładane - dom z basenem, mnóstwo pieniędzy, look hollywoodzkiej gwiazdy i mohito przyklejone na stałe do ręki. Plan został zrealizowany w 1/5, to znaczy... zbliżam się do trzydziestki.  

I tym optymistycznym akcentem.... przechodzę do meritum dzisiejszego posta:)



Tak jak i poprzednim razem, skorzystałam z pomocy mojego małżonka przy losowaniu. ścinki papieru, fotorelacja krok po kroku, zdjęcia małych dziecięcych łapek wyciągających karteczkę... to wszystko jest bardzo urocze i naprawdę podziwiam dziewczyny, które to robią... Ale ja na drugie mam Lenistwo a na trzecie Chroniczny brak czasu, więc musicie mi wybaczyć.
U nas jest krótka piłka. Ja mówię: 'Podaj mi liczbę od jeden do .....' a on rzuca: 'X' i HADZIA! Już wiem, kto dostaje moteczek. 

Dziś wybrał sobie liczbę 25!

A dwudziesty piąty komentarz zostawiła pod moim postem Jola...



Strasznie się cieszę, że mogę Jolę nagrodzić, bo jest wierną czytelniczką i komentatorką moich tutejszych blogowych wynurzeń. Jolu, wyślij mi proszę maila z adresem do wysyłki :)


Ale to jeszcze nie wszystko. Mam jeszcze niespodziankę dla autorki komentarza, który mnie najbardziej ujął/rozbawił/trafił w sedno. W każdym razie szczerzę się do niego szczerze, kiedy go widzę.



Aniu, wełniste wszystko, seks i pieniążki... ♥ ♥ ♥ Mam nadzieję, że lubisz pastelowe kolorki :)))
Napisz mi mejlucha albo zgadamy się na FB :)


Dziękuję wszystkim za zabawę!



29 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyniom :)
    Dobra kobieta z Ciebie, że dorzuciłaś drugi moteczek, a do tego jeszcze taaaaka młoda :) toż to matką Twoją mogłabym być ( a chciałabym, nie powiem ;)) mam syna w Twoim wieku, ale on za druciki nie łapie... ani córka 5 lat młodsza też nie wykazuje zainteresowań włóczkowo-druciarskich :(
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cytując: "wszystkiego wełniastego " ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się bardzo cieszę, że to Jola zdobyła dropsowego cukiereczka. A komentarz Ann, rzeczywiście fantastyczny:-)
    I zazdroszczę Ci tej młodości:-) Ja pocieszam się w ten sposób, że wmawiam sonie, że mam 28 lat plus VAT (stawka podstawowa) i to pomaga....dopóki nie stanę przed lustrem. Ściskam mocno. Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Pośpieszyłam się jak zwykle- miało być zagrodowego cukiereczka. Przeprosiny dla Marty:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje Wygranym składam:) fajnie tak coś wygrać, prawda?:) tak....też to lubię:)) Pozdrawiam cieplutko:) ***

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęściarom :) A wiek 17 plus n to bardzo fajny okres w życiu człowieka , chętnie bym do takiego wróciła ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi 30 wszystko w życiu wywróciła do góry nogami ;) Może po 40. będzie spokojniej hahaha ...
    Gratuluję dziewczynom (nie powiem, że nie zazdroszczę) i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję szczęściarom:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom. Kiedy się cofnęłam we wpisach na Twoim blogu i zobaczyłam post o ślubie, zorientowałam się, że nie masz 17 lat.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życie zaczyna się po trzydziestce :)))
    Szczęściarom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie masz trzydziestki? Nsjlepsze lata przed toba!
    Gratulacje dla zwyciężczyń.

    OdpowiedzUsuń
  11. HURA WYGRAŁAM TEGO CUKIERECZKA !!!! Nie posiadam się z radości, że trafiło mi się takie cacko. Tym bardziej się cieszę, bo uwielbiam do Ciebie zaglądać.
    Nie mogłam uwierzyć własnym oczom, przecierałam ze zdumienia i z niedowierzania ale to prawda :) Jestem w siódmym niebie. Warto być wiernym i cierpliwym :)
    Dziękuję maszynie losującej :):):)
    P.S. Życie zaczyna się po czterdziestce- uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jaa dziękuję bardzo. O jaaaa no zatkało mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny! Gratuluję :)))
    Trzydziestka jest całkiem fajna.... :))

    OdpowiedzUsuń
  14. I czym tu się martwić? Tyyle masz czasu do trzydziestki! Ja postanowilam jej w tym roku nie swietowac, ale moze za rok czy dwa, czemu nie :-):-):-) Dzieki za zabawe!!! Gratulacje dla wygranych!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję dziewczynom.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję serdecznie !!!
    Siedemnaste urodziny dla mnie były ok ponieważ od trzydziestu paru obchodzę wyłącznie osiemnaste:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Olu, przyjmij moje spóźnione , ale bardzo szczere życzenia urodzinowe, ja w tym roku kończyłam 16 lat:) A 30 nie jest taka zła:) Gratuluję dziewczynom wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla szczęśliwych właścicielek cukiereczków:)..... ja też co roku kombinuję z cyframi w moich urodzinach;)).... zamieniam kolejność, odejmuję, dzielę... tak żeby było na moją korzyść;))))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla dziewczyn .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla dziewczyn!
    A teraz do Ciebie - co Ty chcesz od trzydziestki? To bardzo ładny wiek :)))
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu i Jolu gratulacje! dziekuje za zabawę i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluje i dziekuje za zabwe

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, pierwszy raz tu zajrzałam i chyba będę częstszym gościem (Twoje poczucie humoru jest cudowne). Oczywiście gratuluję wygranym :) I mała prywata: mi ćwierćwiecze stuknęło parę miesięcy temu, a ostatnio zostałam zapytana do której klasy chodzę :D Oczywiście liceum :P Nic, tylko się radować!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!