27 listopada 2014

Mój list do Świętego Mikołaja :)

Ten post jest nawiązaniem do ostatniego wpisu Maknety i jej listu do Świętego Mikołaja. Myślę, że stworzenie takiej listy 'marzeń prezentowych' to całkiem fajna sprawa, dlatego postanowiłam się przyłączyć i zamieścić na blogu listę marzeń/prezentów jakie ja chciałabym dostać od tego sympatycznego pana tudzież jego ziemskich pomocników :)

I tak, oto powstała lista moich mniej lub bardziej realnych zachcianek!


1. Zegarek Fossil ES3262 (różowe złoto+beż) lub ES3077 (różowe złoto+grafit). W tej kolejności. Albo najlepiej oba :)))





2. Woda perfumowana Flowerbomb Victor&Rolf. Cudeńko, którym się zachwycam ale jakoś nigdy nie potrafiłam się zmusić, żeby wydać tyle pieniędzy na perfumy.




3. Torebka Guess. Jestem wielką fanką torebek tej marki! Mam parę wybranych ideałów, bo jak tu się zdecydować na jedną, kiedy wszystkie są piękne i potrzebne?

 Malutka wieczorowa La Parisenne



Dizajnerska Avery





Klasyczna Delaney




4. Czytnik ebooków Kindle Paperwhite



5. Złote malutkie kolczyki. Kuleczki albo kwadraciki, tak jak te poniżej z Yes.


6. Pierścionek W Kruk, model ZCP/PZ31



7. Przydałyby się na tej liście jakiś dziewiarski prezent :) padło więc na motowidło! Dzięki mojej mamie niedługo stanę się szczęśliwą posiadaczką nawijarki (już do mnie jedzie z UK). Jeszcze tylko motowidło i będzie komplet! :)


Do tego spisu do niedawna dodałabym jeszcze jedną pozycję, ale dzięki mojemu wspaniałemu mężowi mogę ją już odhaczyć :) Te buty się kocha albo się ich nienawidzi, ale każdy musi przyznać, że są wygodne i ciepłe jak cholera. Jadą do mnie...


:)


Drogi mężu, mam nadzieję, że czytasz ten post i skrzętnie zapisujesz sobie wszystkie podane tu linki! ;)

A co znalazłoby się na Waszej liście? Trafiłam choć trochę w Wasze gusta? :)


15 komentarzy:

  1. zegarki są boskie ;D i kolczyki przepiękne ;) co do perfum to siostra ma takie i szczerze mówiąc nie bardzo ich nie lubię, tak samo jak mama, tata i wujek swoją drogą ;) ale każdemu podoba się coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taaaak! Te buty albo się kocha... zaliczam się do tej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek bym chciała, ten pierwszy piękny. Ja ze złotem i skórą własnie, nie na bransoletce takiej wiesz, złotej:)
    Perfumy - już Ci mówiłam jak mam.
    Torebki... nie przywiązuję za bardzo do nich uwagi.
    Kindla mam!:)
    Kolczyków nie noszę.. brrry.
    Pierścionek.. lubię pierścionki. Ale chciałabym złotą bransoletkę raczej.
    Motowidło.. jak najbardziej.
    Buty Emu - nienawidzę, ale każdy lubi co innego.

    Ja w tym roku wyjątkowo mieszkaniowe prezenty mam w głowie... chociaż gry lubię, portfel nowy by się przydał, słuchawki do mp3... Oj na pewno coś bym wymyśliła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam takiej listy prezentów ale tobie życzę spełnienia tych marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja postanowiłam w liście do Mikołaja ograniczyć się do jednej jedynej pozycji. Proszę o zmieniacz czasu ;) Tylko z takim sprzętem w dyspozycji będę w stanie zrealizować wszystkie swoje pomysły ;)

    Życzę, żeby przynajmniej połowa powyższej listy została odhaczona jeszcze w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się zmieniacz... Może dorzucą w gratisie do zegarków.

      Usuń
  6. Muszę przyznać,że skromne wymagania, ale cóż, Mikołaj powinien je zrealizować jak byłaś grzeczna. Ciekawa jestem które włóczki masz w wełnianych marzeniach no i najważniejsze; Co Ty będziesz musiała zrobić św. Mikołajowi jak przywiezie tyle prezentów... Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje wełniane marzenia spełniam sama, nie licząc na Mikołaja ani męża :) Włóczki wolę mieć pod kontrolą :D

      Usuń
  7. E, to ja się wyłamię... bo emusy miałam i marzłam w nich okropnie [a kupiłam specjalnie orginalne aby nie było, że nie grzeją, bo podróbki...] :/ więc uważam, że są zupełnie nie warte swojej ceny. Ciepłe mogą być, ale jako domowe kapcie.

    Zegarek ładny ten pierwszy, ale ja mam w komórce, więc dla mnie zbędny gadzet. :)

    Mikołaj mógłby mi przynieść wreszcie dobry aparat. :) o tak! Nie obraziłabym się też za jakieś dziewiarskie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na najzimniejsze dni mam specjalne buty do wycieczek górskich więc emu powinny wystarczyć na mniej ekstremalną pogodę :) Miłam już kiedyś (nieoryginalne) i sprawdzały się bardzo dobrze. Co do zegarka to mnie osobiście męczy spoglądanie na komórkę za każdym razem, kiedy chcę odczytać godzinę. Szczególnie kiedy szukam jej przez 5 inut w czeluściach mojej torebki...

      Usuń
  8. Lista prezentów piękna :) Zegarek, ten pierwszy, torebki, szczególnie druga i trzecia a może i nawet ta pierwsza ( uwielbiam torby, torebeczki...) no i emu by się przydały, na spacery w mroźną pogodę :) Ja nie jestem wymagająca, dobrym aparatem bym się zadowoliła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak fajnie, że spodobał Ci się mój list do Świętego Mikołaja.
    Zegarki są śliczne i klasyczna torebka też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę z całego serca, żeby Święty Mikołaj obdarzył Cię sowicie i spełnił Twoje marzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku i ja napisze list do Mikołaja. Pierścionek z Twojej listy zdecydowanie mógłby się znaleźć i na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to Mikołaj będzie chyba musiał skorzystać z karty kredytowej idąc na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!