26 października 2014

Urodzinowa rozdawajka!

Siedemnaście ;) lat temu, o 14:25 CET pewna kobieta zdecydowała się wydać na świat fantastyczne, fenomenalne a przy tym bardzo skromne stworzenie... - mnie. Z tej też okazji, bez zbędnego przedłużania i przydługich opisów tego pamiętnego i, jakże ważnego dla świata dnia, proponuję Wam urodzinową rozdawajkę.


Do zgarnięcia cudownej urody, składu i koloru włóczka Silky Merino Lace od Marty z Zagrody.





800 metrów czystego piękna, 75% merino, 25% jedwab. Do miziania i przerabiania :)


Żeby wziąć udział w losowaniu trzeba zostawić komentarz. Innych zasad brak.



116 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Fenomenalnego Stworzenia. Uprzejmie poproszę zagrodowe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dołączam do życzeń :) Myślałam, ze będę pierwsza... ;) Ustawiam się po tę piękność i czekam, bo dzień wcześniej to ja będę miała moje święto :) Może się poszczęści? Kto to wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki piękny precelek! Ja też chcę!
    I wszystkiego najlepszego dla fenomenalnego Dziecięcia i jego fantastycznej Mamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego - urodzinowego!
    Precelek śliczności :) i również ustawiam się w kolejce po niego :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!
    Może się do ciężarówki los uśmiechnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to raczej nie mam szczęścia w grach losowych :D, ale co tam? Jak wszyscy to i ja z chęcią bym przerobiła te 800 metrów na coś niepowtarzalnego. A Stworzeniu i Kobiecie, która je wydała na świat ślę uśmiechy i szczęścia życzę.
    Pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :))) życzę, by były równie zachwycające jak ten rozdawajkowy motek, po który, oczywiście, ustawiam się w kolejkę ;)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzonka urodzinowe :)
    Może bede miała szczescie.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ci on, mój. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zyczeniami dla obu pań, staję i ja w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego! Podoba mi się ta skromność :D
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola, kolejnych szczęśliwych siedemnastek Ci życzę! :-) I ustawiam się po ten cudny motek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego! Moteczek cudny, ach gdyby był mój...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. 100 lat wszystkiego włóczkowego i wełniastego :)
    a poza tym dużo seksu i pieniążków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego z okazji 17stki 😁
    PS. I też się ustawiam w kolejce po to cudo 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego! :-)
    Piękny kolor, cudowny skład - ach, gdyby ten motek był mój...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ola, to dziś? Toż bym Cię urodzinowo wyściskała wczoraj! Sto lat!!! Wszystkiego naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sto lat !
    Siedemnaście... fantastycznie.
    A precelek chętnie przygarnę. Takiej urodziwej włóczki nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyślności:-))) i kolejnych tak radosnych siedemnastek!!!
    Cudne kolory tej urodzinowej rozdawajki:-))

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepszegooooo dla Fenomenalnegoooooo

    pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też ^^ Takiego jesiennego motka nie sposób obejść.

    I życzenia lecą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego i ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też przyłączam się do zabawy, a przede wszystkim do życzeń.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla fantastycznego stworzenia :)
    Do rozdawajki się oczywiście ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat!
    A do rozdawajki zgłaszam się z wielką ochotą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z takiej okazji warto zrobić rozdawajkę :) Piękny kolor to i ja szczęścia spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Samych pięknych dni i tylko pozytywnych chwil dla Pewnej Kobiety i Siedemnastoletniego Stworzenia. Niech im się cudnie układa!
    Włóczka cudna! Chciałabym oczywiście! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego dla wspaniałego dziecka i dumnej mamy w dniu ich święta :) Pozdrawiam
    Ja zawsze uważam, że dzień urodzin mojej córki to także moje święto, ponieważ tego dnia spotkało mnie coś najwspanialszego, najcudowniejszego w moim życiu - narodziny dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego :) może to mnie dopisze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ponieważ włóczek zawsze mało to absolutnie po tego rodzaju piękności ustawiam się w kolejce! Z resztą z największą przyjemnością ;)
    No i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego dla Was obu :) A obok takiego cudeńka nie można przejść obojętnie, to piękny precelek i chętnie się do niego ustawiam. Może mi się poszczęści :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ha ha to za rok osiemnastka.... :) Wszystkiego naj naj najwspanialszego. Obyś na zawsze pozostała młoda duchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze zyczenia urodzinowe! :-) chetnie wezme udzial w zabawie :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. o krok od "pełnoletności" życzę spełnienia wymarzonego planu na "dorosłość":)) Wszystkiego dobrego:)
    ...i proszę nie ominąć mnie w losowaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo szczęścia, bardzo dużo - z okazji urodzin. Pozdrowienia dla mamy :)
    Ooooooooo, jaki piękny moteczek. W sam raz na udzierganie przyjemnego, jesiennego otulenia. I wpiszemy się w krajobraz :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :-) Spełnienia marzeń i dużo, dużo zdrowia.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po ten cudny precelek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze tylko rok i Fenomenalne Stworzenie osiągnie pełnoletność :D Stoooo lat! I jeszcze więcej fantastycznych udziergów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakże się staro czuję w obliczu Twej siedemnastki!... Ciesz się ciesz!

    OdpowiedzUsuń
  40. No cóż ...17 lat temu to ja też zdecydowałam się wydać na świat fenomenalne stworzenie;), tylko w wydaniu męskim:D... Wszystkiego dobrego dla nastolatki, sto lat;).... oooo jak strasznie podoba mi się ten ciepły kolorek:)...chciała bym, chciaaała....
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. !!!! 100 lat !!!
    Życzę Ci tysiąca wspaniałych pomysłów na cudne dzianiny!
    pięknych udziergów, tysiaca kolorowych motków i mnóstwo czasu na
    realizowanie swojej pasji!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. o tak, tak ważny dzień należy obejść szczególnie :)
    z życzeniami na ustach staję w ogonku po to cudeńko - to jeszcze sto siedemnaście!!! w zdrowiu i szczęściu! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zagrodowe dobro takie piękne, że chętnie się zgłaszam do zabawy i liczę, że może szczęście uśmiechnie się właśnie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 17 lat, piękny wiek :)
    A po włóczkę uśmiecham sięnajładniej, jak potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Łomamuniu !!!!! ale śliczny kolorek :) chcę taki .....
    Piękny wiek te siedemnaście lat ;) Wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  46. No proszę takie piękne urodzinki a koleżanka ani pisła na spotkaniu :)
    Oluś wszystkiego najlepszego. Głowy pełnej pomysłów i mnóstwa czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wpadłam przypadkiem, poprzez Twój komentarz pozostawiony na którymś z blogów i ... po pierwsze przepadłam, takie piękność tu pokazujesz, a po drugi od razu trafiłam na rozdawajkę. W kolejce grzecznie się ustawiam, życząc kolejnych siedemnastek :D

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, a przede wszystkim dużo wolnego czasu na przetłumaczenie fishermana:))).pozdrawiam
    iza_sosna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego:)
    Ustawiam się do rozdawajki

    OdpowiedzUsuń
  50. Najlepsze życzenia :) Również ustawiam się w kolejce do tego pięknego moteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Beautiful yarn! Lovely warm autumn colour! hope I win! yay :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkiego dobrego zdolna kobietko.

    Zapisuję się w kolejkę chętnych na ten cudowny moteczek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Tony pięknych włóczek, rzeczywistości piękniejszej od marzeń dla Jubilatki! A zagrodowe cudo! Ach! Może los mnie wybierze? Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek:)
    Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Samych pięknych chwil w życiu, duuuużo czasu na drucikowanie i spełnienia wszystkich marzeń :) A precelek z rozkoszą przygarnę, więc staję w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  56. wielu radości!
    ustawiam się i ja po motek
    pozdrawiam serdecznie Aia

    OdpowiedzUsuń
  57. Wszystkiego najlepszego,
    zapisuję się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  58. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w tak zacnym gronie i okazja taka uroczysta, że aż nie sposób ominąć. Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Urodzinowo - miłości, codziennych przyjemności, radości tworzenia....
    No i oczywiście w kolejkę po moteczek również się ustawiam....

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i miłości do starości!
    Włóczkę bardzo chętnie przygarnę i zapraszam do mnie po dzwoneczki szydełkowe na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego co najlepsze :) Takie candy a tak mało warunków do spełnienia. I tak podlinkuję zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkiego najlepszego;) Chętnie przyłączę się do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystkiego dobrego, dużo, dużo zdrówka, aby w życiu wszystko Ci się układało i samych słonecznych dni:)
    Oczywiście nie mogę przegapić takiej okazji i ustawiam się po tego cukiereczka:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 lat... ;-) Jeszcze wszystko, co najlepsze, przed Tobą :) I oby cudownych chwil było jak najwięcej ! Wszystkiego najlepszego:)
      Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w rządku .

      Usuń
  65. Wszystkiego najlepszego :)
    Również przyłączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Super :D Serdeczne życzenia, niestety spóźnione, ale ostatnio z wolnym czasem kiepsko.
    W każdym razie życzę Ci spełnienia marzeń :)
    I sobie też, dlatego przyłączę się do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Widzę, że i Ty jesteś młodziutką pasjonatką robótek ręcznych :) To i ja, jako niemal rówieśnica, nieśmiało ustawię się na końcu kolejki...

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejka długa ale moteczek kusi - staję. Wszystkiego co dobre, pomysłów cudownych i jednego promyczka radości dziennie. I tak niech trwa do osiemnastki.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)))
    Przyłączam się do zabawy. Włóczka jest śliczna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  70. To może ja też? :) Najlepszości!

    OdpowiedzUsuń
  71. wszystkiego najlepszego :) mam ochotę pomiziac i przerobić te 800 metrów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Sto lat, sto lat na te 17. urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  74. piekny wiek 17 lat ;D dokladnie w moje 20- te urodziny sie ta istotka na swiecie pojawila ;D a z tego dnia sa fajne babki ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  75. najlepszego . Przyłączam sie oczywiście do zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  76. wszystkiego najlepszego :* na minetki byłaby świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Oj, ja też się zapisuję :-) A moteczek piękny

    OdpowiedzUsuń
  78. Wszystkiego naj :)) Piszę się na cudny moteczek :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystkiego co się szczęściem zwie dla dzieciątka :)
    Z przyjemnością ustawiam się w ogonku po ten cudowny precelek.

    OdpowiedzUsuń
  80. Spełnienia marzeń, kilometrów włóczek, drucików z turbodoładowaniem. Precelek od Marty jak zwykle piękny, to ja też do kolejki.
    Noelka

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  82. i ja z ochotą dołączę do zabawy :)
    Życzę kolejnej udanej 17-stki :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Włóczka jest piękna, chętnie się dołączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dopiero 17 lat? Wszystkiego najlepszego Korespondentko.

      Usuń
  84. hihihi 17 ;)
    Wszystkiego naj naj naj

    i ja zawalczę o to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Serdeczne życzenia, niechaj się spełnią wszystkie marzenia - te wielkie i te całkiem malutkie:)

    Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Z pozdrowieniami
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  86. Wszystkiego Naj :). Z dużą radością przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Wszystkiego co najlepsze:)dużo miłości:)duża szczęścia życzę z całego serca!!!!
    Dołączam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  88. To ja też się dopisuję do zabawy :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  89. Wszystkiego dobrego i cudownego! Mam nadzieję ze wygram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkiego, co najlepsze życzę !!!
    I staję w kolejeczce z nadzieją, że może się los do mnie uśmiechnie...
    Przy okazji zapraszam też do siebie na Candy -
    http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  91. Wszystkiego dobrego!
    Włóczka piękna ...;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. 17 lat... najlepiej wspominam :) już tyle wolno a jeszcze nie trzeba się martwić o rachunki i kredyt ;) najlepszego! dużo dużo twórczych pomysłów :)
    dopisuję się z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszystkiego najlepszego Małolato :) - trochę spóźnione, ale szczere.
    A moteczek chętnie przygarnę :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  94. Wszystkiego naj.. pięknych marzeń i ich spełniania. Lidia

    włóczka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  95. Urodzinowo zycze juz dzis wszystkiego najlepszego i ustawiam sie w kolejke po prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  96. brak zasad i mizianie wełenką - to co Gizrapki lubią najbardziej... dlatego baner na: jej-art-terapia.blogspot.com i 100 lat urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Siedemnascie miec lat - jakze bym chciala miec. Najserdeczniejsze gratulacje z okazji urodzin. Korzystaj z zycia ile sie da, bo mlodosc tak szybko mija. Pozdrawiam i ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń

  98. Dziewczę młode przyjmij życzenia me
    100 lat!!!!!
    Ton zdrówka, moc miłości!
    Wiele w życiu uśmiechu, radości!

    Z radością udział w Candy biorę
    bo w uśmiech Losu wierzę w tę porę
    gdy losować będziesz
    szczęśliwą personę
    która otrzyma cukierasy owe...

    OdpowiedzUsuń
  99. Życzę wszystkiego dobrego i ustawiam się w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja właśnie zdecydowałam a właściwie samo się zdecydowało ;), że w maju 2015 też wydam na świat fenomenalne stworzenie. Ja nigdy niczego nie wygrałam, ale obstawiam, że mały będzie miał więcej szczęścia w losowaniu niż matka ;) Pozdrawiam urodzinowo i ustawiam się w jakże miłej kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  101. Od ilu to już lat ja mam 17??? straciłam rachubę;)
    Pozdrawiam z najlepszymi urodzinowymi życzeniami.
    iza_sosna@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. wszystkiego dobrego :)
    ustawiam się w kolejce po wełenkę :)

    pozdrawiam,
    joanka

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Jak brak zasad to również staję w szranki. No i oczywiście"sto i kolejnych 17 lat" życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. Wszystkiego naj naj ... z okazji urodzinek :) Super blog myślę, że będę tu częstszym gościem, a teraz z wielką przyjemnością wezmę udział w rozdawajce stąd mój komentarz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. To ty kochana młodziutka dziewiarka jesteś.
    Życzę Ci wszystkiego co Szczęściem się nazywa ,niech w życiu właśnie to szczęście Cię prowadzi :-)
    Jeszcze nie jeden wspaniały projekt przed tobą ,więc tym sweterkiem się nie przejmuj ,może zostaw go na jakiś czas żeby ochłonąć.Na pewno coś wymyślisz i wszystko będzie dobrze .Bo szkoda Twojej pracy .
    I z radością ustawiam się w kolejce może i mi to szczęście dopisze .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  106. Szans raczej nie mam ale sprobuję szczęścia, bo chciałabym zrobić prezent pewnej utalentowanej szydelkowo i drutowo osóbce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Rzutem na taśmę....przyłączam się do zabawy:) Jak wygram, to zrobię z niej czapkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Spróbuje i ja, choć kolejka długa i o chwała Ci kobieto, że żadnego polubienia na Fb nie trzeba tu czynić. Wszystkiego najlepszego i oby ręce nigdy nie bolały, druty sie nie wyginały, czasu nie brakowało i przyjemnie zawsze się dziergało.

    OdpowiedzUsuń
  109. Mam chęć na ten moteczek :) Aneta,

    OdpowiedzUsuń
  110. zapisuję się do zabawy i ja! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  111. Na urodziny przesyłam życzenia i piosenkę.
    Nie martw się nie ja będę śpiewała, to zaśpiewa On. Przystojny Eros Ramazzoti. Cose Della Vita - czyli rzeczy które są potrzebne do życia ...
    https://www.youtube.com/watch?v=xntxe91odLE


    OdpowiedzUsuń
  112. To nie może być przypadek! :) Wróciłam dziś od mamy po długim weekendzie, podczas którego namówiłam mamę, żeby przypomniała mi, jak się robi na drutach :) Mama wprawdzie już kiedyś mnie tego uczyła, ale było to w podstawówce, po czym zajęłam się bardziej ambitnymi (jak mi się wtedy wydawało) rzeczami. A dziś, kiedy po jakichś 20 latach (!) wzięłam druty do ręki, po prostu oszalałam i poczułam, jakby wszystko zaczęło układać się na swoich miejscach :) Do domu wróciłam oczywiście z maminymi drutami i z planami kolekcjonowania fajnych włóczek. Zaczęłam szukać, googlować, a przy okazji oglądać różne tutoriale - i tak trafiłam na Twoją stronę i konkurs! Oczywiście, trzymam kciuki za siebie ;)
    A Tobie składam najserdeczniejsze, choć spóźnione, życzenia urodzinowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Wszystkiego najlepszego życzę, wielu twórczych momentów i głowy pełnej pomysłów:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!