11 października 2014

Holandzko/belgijski post (z zerowym kontentem dziewiarskim)

Mała fotorelacja z naszej podróży do/po Holandii i Belgii...

Oryginalny plan był taki, żeby wybrać się do mojej przyjaciółki, do Bergen op Zoom i po prostu posiedzieć, pospacerować, pozwiedzać coś lokalnie i może ze dwa razy pojechać i obejrzeć coś dalej... Lokalizacja Bergen jest idealna do zwiedzania- wszędzie było blisko: do Rotterdamu, Hagi, Amsterdamu, Vlissingen, Brukseli, Brugii, Gandawy. No wszędzie! Nie dalej jak dwie godziny drogi. Skończyło się na tym, że jeździliśmy jak opętani bo chcieliśmy zobaczyć WSZYSTKO, no ale udało się zwiedzić tylko połowę z zaplanowanych miejsc - w końcu czas nie balon, z gumy nie jest, spać też kiedyś trzeba :)

Bergen:

Katedra w Antwerpii (byliśmy tam wieczorem, więc reszta zdjęć nie wyszła zbyt dobrze...)

I Brugia - cudne miasto, warto się tam wybrać!

Brugię można pokochać za wspaniałą architekturę, urocze zaułki, kamieniczki... ACH!

Za łakocie, które wprost narzucają się człowiekowi i nie dają spokoju... (GOFERY!!!!)

I za szacunek do napoju bogów :)))

Większe jest moje! HA!

Prosto z Brugii pojechaliśmy do Gandawy. Pokochałam to miasto za najlepszą tajską restaurację, w jakiej byłam i na pewno tam jeszcze wrócę!!

I na koniec jeszcze Bruksela, która ze wszystkich tych miast najmniej przypadła nam do gustu. Poza paroma miłymi miejscami była brudna, głośna i chaotyczna. Mnóstwo bezdomnych, żebraków i podejrzanych panów w dresach. Uciekliśmy stamtąd po trzech godzinach.

Ufff.. To wszystko :) Ilość zdjęć ogromna... gratuluję tym, co wytrwali do końca :)

1. Oj zazdroszczę wyprawy.
    Marzy mi się zwiedzenie Belgii przez którą tylko kiedyś przejeżdżałam.
    Szczególnie Brugii.
    Zapałałam chęcią zwiedzenia jej po filmie "Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj" :)
    Przecudnej urody miasto.
    Pozdrawiam.

1. Oglądałam ten film dobre kilka lat temu. Chyba do niego wrócę żeby sprawdzić czy zapamiętałam te zakamarki :)

2. Bruggia, to jedno z piękniejszych miejsc, które odwiedziłam. Jej urok, czar jest ogromny. Chce się tam być, zanurzać się w jej pięknie, smakować ją każdą chwilą. Bardzo chciałabym tam wrócić! Belgia jest pełna tak pięknych miejsc, z których odwiedziłam zaledwie część. Może jeszcze kiedyś uda się tam wrócić. pozdrawiam.

1. To prawda, ja też mam zamiar tam jeszcze wrócić :)

3. Wytrwałam z wielką przyjemnością! Piękne zdjęcia, fajnie spędzony czas. Zazzzzzdroszczę! :))
    dominika

1. Dziękuję! :) Jesteśmy bardzo zadowoleni z urlopu :)))

4. przepiękne widoki!
    ale zdjęcie Ciebie z goferem - najlepsze! :D

5. Piękne zdjęcia, wspaniała wycieczka :))). Zaskoczyły mnie Twoje wrażenia z Brukseli - ja takie odczucia miałam raczej w Holandii. Brud i bałagan zniechęciły mnie właśnie do Holandii, jej mieszkańcy też są ludźmi wyjątkowo niesympatycznymi. Bruksela natomiast mnie zauroczyła, ciekawą architekturą, wspaniałymi knajpkami z pyszną kuchnią i życzliwymi ludźmi :))). Chętnie wybiorę się też kiedyś do Brugii.

1. Ja byłam w bardzo przyjemnym zakątku Holandii, bardzo miło nam się tam spędzało czas. W Brukseli czułam sie mało bezpiecznie... :(

6. Jak ja mogłam tego wcześniej nie widzieć? Wstyd mi, że byłam w Brugii tylko przelotem. Koza mówi, że za Tobą tęskni ;-)

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!