27 lipca 2014

Bambus w retrokolorze

Bardzo, bardzo chciałam skorzystać z Makunkowego przepisu na bambusa, ale mondialowe kolory jakoś do mnie nie przemawiały. Do czasu, kiedy spotkałam Magdę w chyba najbardziej energetycznej mieszance kolorów. Jak tylko zobaczyłam, to musiałam zgapić! 



No i zgapiłam ;)





A tak wygląda z bliska:



Modyfikacji było niewiele. Zrezygnowałam z asymetrycznego boku i zrobiłam węższy rękaw. Miał być też nieco krótszy, ale jak widać nie wyszło, więc jest taki ni w dupę ni w oko. 

Pozdrawiam, 
Zgapiara :)

33 komentarze:

  1. kolory świetne! i bardzo Ci w nim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad Twoim określeniem w kontekście do Twego sweterka, wyglądasz zarąbiście , więc chyba to miało znaczyć , że dobrze hihihihi? Mi się podoba, taki energetyczny pstrokacz też jest absolutnie niezbędny w naszej szafie, więc rozumiem chęć posiadania i zrobienia:))) Ja sama mam chęć na takiego samego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Jest bardzo przydatny!!! Dziękuję za miłe słowa ;)

      Usuń
  3. Zgapiaro ;)), pięknie! Energetyczny sweter a po Twoich minach widać, że tak jak Ty energetyczna! Fajna jesteś!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jestem straszną marudą, ale nie pokazuję tej marudnej twarzy na zdjęciach bo jest mniej fotogeniczna ;))))

      Usuń
  4. piękny sweterek! a Ty jak widać jesteś bardzo pozytywną osobą, już Cię lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ci w tych kolorkach !!! :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie w nim wyglądasz :) Mnie Makunkowy sweterek również chodzi po głowie, i coraz bardziej mam na niego ochotę. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS uwielbiam takie powiedzenia :) Ni w dupę ni w oko, kolejne do słowniczka!

      Usuń
  7. Jesteś szalona:). Ale masz piękną bluzkę, więc nie masz czym się martwić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba! I cieszę się, że Cię zainspirowałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Ci bardzo dziękuję za notatki ze wzorem :) Dziergało się szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  9. Fajna bluzeczka i super pomysł na melanżową włóczkę. Sesja fotograficzna pełna ekspresji i pyszne letnie kolorki. Miło widzieć i podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się taki ni w dupę ni w oko podoba. Oba mi się podobają i Makunkowy i Twój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zły :) Specjalnie zmniejszyłam liczbę rzędów na rękawach, ale wyszło jak w oryginale. Nie wiem czemu :P

      Usuń
  11. Allle ładny!!!....pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały! Bardzo podoba mi się Twoja wersja :-) Doskonale do Ciebie pasuje :-)
    Zdjęcia cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluzeczka, idealna na lato. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem jest w sam raz i pasuje do Ciebie idealnie :)Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tych kolorach ;) Tak energetyzująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bym taką chciała! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!