11 maja 2014

10 minut po zachodzie słońca

Skończona jakiś czas temu chusta inspirowana wzorem Mizzle. Improwizowałam nieco, bo nie miałam wtedy dostępu do internetu i nie mogłam ściągnąć wzoru... Kolor - jak zauważyła Karolina - przypomina ten czas po zachodzie słońca, kiedy nie widać już słońca a chmury przybierają różowo-błękitne barwy. Stąd nazwa :) Wykonałam ją z ręcznie farbowanej wełny 100% baby merino.

Zdjęcia są do dupy bo pogoda ostatnio jest straszna... Pochmurno, wietrznie i ciemno. Zrobiłam dwie fotki na tarasie i pomknęłam do domu.





Kształt półkolisty, z falbanką na brzegu. Jest ogromna, ostatecznie okazało się, że zrobiłam dwa razy więcej powtórzeń niż przewidywał wzór.





Chusta szuka swojej właścicielki :)


27 komentarzy:

  1. Jest piękna! Włóczka bardzo efektowna! Czekałam na efekt i jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna! zarówno wykonanie, jak i kolory tej Twojej wełenki :)) zresztą doskonale wiesz, że jestem fanką Twoich chust i motków ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu przepiękna!!!!! I tak od początku do końca Twoja - od farbowania wełny poprzez wzór - podziwiam, naprawdę. Ja będę swoją pierwszą w życiu chustę robić z Intensywnie Kreatywną - muszę robić z kimś, sama nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo duża satysfakcja, robić coś z samodzielnie pofarbowanej wełny.. Na pewno jeszcze nie raz spróbuję ;)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci wyszła ta chusta. Włóczka nieziemsko piękna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Super - i kolory i wzór. Wieczorna chusta, bardzo wieczorna ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Zawdzięczam Ci jej nazwę ;)

      Usuń
  6. Jaka smaczna kolorystyka! Bardzo piękna i efektowna chusta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna. Kolory takie optymistyczne, w sam raz na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna! Kolory są obłędne - letnie, mnie się z bryzą morską kojarzą.... Nic tylko się w taką chustę zamotać i delektować się chwilą!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Komplementy od Ciebie dużo znaczą :) Dla mnie Ty jesteś mistrzynią łączenia kolorów ;)

      Usuń
  9. Cudo! Przepiękne kolory i mój ulubiony kształt chusty :-) Jest doskonała.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Farbowanie jest fajne :)
    Ja też mam za sobą już pierwsze kroki i nawet coś próbuję udziergać z tego 'nowego' motka. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na blogu, bardzo fajnie Ci to farbowanie wyszło - na ile mogę ocenić, bo mówisz że zdjęcia nie oddają tych fioletów.

      Usuń
  11. Piękna chusta z pięknej niteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!