26 kwietnia 2014

Ogoniasty mięciak

Sweterek prosto z pieca, jeszcze gorący. W piątek skończyłam rękawy i go zblokowałam a rano schowałam nitki. Zdjęcia robione na szybko, między zakupami a odbiorem sofy do mieszkania.

Zrobiłam g na drutach Knit Pro 3.5 mm z włóczki Drops Lace.









Nie obyło się bez szaleństwa:





KAL bardzo mnie motywował, nie dałabym rady zrobić tego sweterka w tak krótkim czasie. Dziękuję Ci Kasiu za pomysł!

Dziś tylko tyle. Od środy będę miała stały Internet w nowym mieszkaniu, więc wtedy będę nadrabiać wszystkie zaległości blogowe.

Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu!



57 komentarzy:

  1. Świetną włóczkę wybrałaś. I kolor!:) Wdzięczny jest ten projekt. Bardzo klasyczny, prosty. Ale to jego urok właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta forma jest fantastyczna w swojej prostocie i na pewno do niej wrócę, tym razem niestety na jeszcze mniejszych drutach :)

      Włóczka jest bardzo wdzięczna i nieprzeciętnie tania jak na jakość... Chętnie widziałabym ją w szerszej gamie kolorów.

      Usuń
  2. Pięknie wyszedł, jak mgiełka i cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w zamierzeniu miał być taką mgiełką :)

      Usuń
  3. Początkowo nie zachwycił mnie ten fason, ale jak obejrzałam efekty ogoniastego KALu na kilku blogach, to uznałam, że koniecznie muszę sobie też taki wydziergać :))). Twój chyba najbardziej mi przypadł do gustu, włóczka świetnie się układa, sweterek wygląda bardzo zwiewnie, no i ten wiosenny kolorek, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł Ci do gustu. Gdybyś chciała powtórzyć mój "sukces" polecam druty 2.5 mm. Użyłam 3.5 i nie jestem do końca zadowolona.

      Usuń
  4. Podziwiam, piękny. Mnie się nie udało zmieścić w czasie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny wyszedl! Musze chyba tez nad takim pomyslec :-) Ile wloczki zyzylas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam 1.5 motka z tym że przody mają po 80 oczek.

      Usuń
  6. Fantasycznie ci wyszedl ten KAL. Mnie się też podoba ta forma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno jeszcze wrócę do tego sweterka. Marzy mi się w fuksji :)

      Usuń
  7. Jak na osobę, która właśnie wybrała sofę i czeka na jej odbiór wyglądasz kwitnąco! Zero stresu! Dla mnie każdy zakup do mieszkania okupiony jest rozterką, stresem, złością i czort wie czym jeszcze.... a Ty promieniejesz! A może to zasługa tego obłędnego sweterka, który tak pięknie wyszedł spod Twoich rąk i po prostu zasłużona duma Cię rozpiera??? Oby!!!! Piękny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wybierałam tyle rzeczy do mieszkania, że przestałam się już tym przejmować. Inaczej zostałby ze mnie kłębek nerwów...
      Dobry wygląd to chyba zasługa makijażu. Tego dnia usłyszałam od rodzicielki, że wyglądam wprost okropnie, więc nałożyłam kosmetyki szpachelką i oto jestem :)))

      Usuń
  8. Bardzo udany projekt a i Tobie w nim pięknie :))
    Fason coraz bardziej do mnie przemawia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że to must have w szafie każdej dziewiarki ;)

      Usuń
  9. I kolejny ogon w rodzinie:), przepiękny, wygląda właśnie na takiego przytulaka i jest (sama potwierdzam) bardzo praktyczny, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie zdążyłam :( Ale liczę na to, że to nie ostatni KAL u K. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KAL był bardzo dobrą motywacją, inaczej ten sweter na 100% zostałby UFOkiem.

      Usuń
  11. Piękny Ogoniasty Ci wyszedł! Ma wspaniały kolor. Chyba jednak muszę do swojego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zaszalałam i ja ;).. czy mi się tylko wydaje czy poszłaś deczko na skróty z rękawkami ;) :P
    Piękny kolor, piękny fason! mój ulubiony! ale tak kompletnie z innej beczki - świetnie się prezentuje ta wełna... chyba coś z niej muszę popełnić w końcu! I kolorek taki Twój! czadowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyganiał kocioł garnkowi... kto tu szedł na skróty?! :)

      Twój ogoniasty też jest czadowy, pierwotnie chciałam zrobić swój w fuksji ale wloczka, którą sobie upatrzyłam, była niedostępna w tym kolorze. Teraz na nią czyham :)))

      Usuń
  13. Śliczny! I ten piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek! Właśnie planuję też Lace na ogonek i mam pytanie - ile Twój sweterek waży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zużyłam około 1.5 motka.

      Usuń
    2. To jest właśnie też piękne w tej włóczce - takie ogony i tylko półtora motka - wcale nie ubywa jakby. Dzięki. :)

      Usuń
  15. Jak tak będę Wasze Ogoniaste oglądać to może się w końcu zabiorę - póki co usypiam nad drutami i zaczynam dopiero rzędy skrócone. Zastanawiam się nad długością rękawków. W końcu to sweterek na lato....kusi mnie długość 3/4. Na moim monitorze ten kolor przypomina coś pomiędzy miętą a pistacją. Ciekawostka fotograficzna ;-). Ale baaardzo fajny Ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor jest zagadką. Nie wiadomo czy to szary, zielony czy niebieski... :)
      Życzę cierpliwości w pracy nad swoim :)))

      Usuń
  16. Piękny ogoniasty, z dropsa lace będzie się świetnie nosił i świetnie układał.Pozdrawiam druciarsko

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek!!!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny sweterek w pięknym kolorze! Czy mogłabyś podpowiedzieć, ile oczek nabrałaś? I w jakim układzie: ile na przody, rękawy i ile na tył? Mam akurat dwa motki dropsowego lace'a i chętnie zrobiłabym sobie podobnego ogona... :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabrałam na rękawy po 8 oczek, na tył 35. Przody mają 80 oczek. Polecam mniejszy rozmiar drutów niż ten użyty przeze mnie, myślę że najlepiej wyglądałaby robótka na drutach 2.5 mm (wtedy oczywiście trzeba też odpowiednio zwiększyć liczbę oczek) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Wspaniały! Świetny ogoniasty w cudownym kolorze :-) Piękne zdjęcia - ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny jest ten Twój ogoniasty! Podobają mi się w nim szczególnie te długie, zawijające się boki. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczny sweter, znakomity fason (bardzo lubię takie "ogonki") i śliczny kolor. Masz talent - podziwiam i pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się taki sweterek. Pozdrawiam i zapraszam do siebie po garść inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. powiedz mi proszę ile włoczki Ci poszło na ten sweterek? dostałam ostatnio dwa motki lace dropsa i zastanawiam się czy mogłoby już wystarczyć na ogoniastego :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna informacja:) a powiedz mi jeszcze prosze czy bardzo sie rozciągnął? :)

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!