19 stycznia 2014

Subiektywnie o prezentach - co kupić mężczyźnie?

Walentynki to dla mnie święto miłości z beznadziejnymi komediami romantycznymi w tv, miliardem par snujących się po knajpach i brakiem wolnych miejsc na seanse w kinach. W lutowych wydaniach magazynów można przeczytać, że np. najlepszym prezentem dla niego będzie dobranie bielizny (swojej) odpowiednio do charakteru (jego) - autentyk sprzed kilku lat! Staram się wypierać takie rzeczy z umysłu.

Walentynki to jednak dobra okazja, żeby obdarować swojego mężczyznę prezentem. A że ja prezenty uwielbiam dawać (i dostawać też) :) niezależnie od okazji jak również z braku okazji, to 14 lutego również wykorzystam, żeby zrobić sobie i jemu tę przyjemność. 

Buszowałam w necie w poszukiwaniu inspiracji (jak ludzie kupowali prezenty przed erą internetu?!) na prezent dla swojego męża. Wpadło mi do głowy tyle pomysłów, że postanowiłam przygotować parę propozycji wartych Waszej uwagi, bo jakkolwiek dawanie prezentów jest odjazdowe, tak czasami po prostu weny brak... Mam nadzieję, że się przyda! Zatem do dzieła...

W kategorii do 50 zł mocni kandydaci u mnie to:


1. Każdy mężczyzna, a szczególnie nasz własny, powinien znać podstawy dobrego stroju. Tego od kilku lat uczy u siebie na blogu Mr Vintage - znana i rozpoznawana już postać, komentator i krytyk polskiej mody męskiej. Poradnik traktuje o tym jak się nie należy ubierać, jak odpowiednio ubrać się na różne okazje, zawiera tez masę dobrych życiowych porad na temat dodatków. Rzeczowo o modzie męskiej będzie rewelacyjnym prezentem dla każdego mężczyzny, który uważa,że modny i zadbany wygląd do istotna sprawa. Empik, 37 zł

2. Wilk z Wall Street - autobiograficzna książka Jasona Belforta, na podstawie której nakręcono kinowy hit ostatnich tygodni. Jak zwykle w takich przypadkach bywa - najpierw była książka, później film. Dla fana ostatniej produkcji wielkiego Scorsese jak znalazł. Kinomani na film na DVD będą musieli jeszcze trochę poczekać. Matras, 30 zł

3. George'a Martina przedstawiać nie trzeba. Autor głośnej Gry o tron- głośnej za sprawą HBO, bo przed nakręceniem serialu książką interesowały się tylko takie geeki jak ja. Rycerz siedmiu królestw to trzy opowiadania osadzone w tym samym świecie co GOT. Jeśli Twój mężczyzna lubi Martina, to ta książka będzie strzałem w 10. Jest szansa że jeszcze nie wie o jej istnieniu - premiera 30 stycznia! Matras, 26 zł

4. Przy kupowaniu prezentów nie zawsze warto gonić za nowościami. Czasami można się natknąć na perełki wydane jakiś czas temu, o których z różnych przyczyn nie było głośno. Tak jest z nową płytą Hugh Lauriego, która trafiła na nasz rynek w maju. Moim zdaniem jest jeszcze lepsza od poprzedniej. "Didn't it rain" - Empik, 59 zł

5. Rekiny biznesu to rewelacyjna gra karciana, która chyba nigdy się nie nudzi :) Można w nią grać już od dwóch osób i na różnych poziomach zaangażowania i zaawansowania. Jeśli lubicie spędzać czas grając w planszówki i inne gry towarzyskie, to warto zaopatrzyć się również w tę. Śmiało mogę powiedzieć, że to najlepsze gra w jaką do tej pory grałam. Do gry jest również dostępny dodatek: Szare Eminencje. Gra podstawowa - Terazgry.pl, 33 zł

6. Nowej płyty Arcade Fire - Reflektor - nie trzeba nikomu przedstawiać. Jeśli jednak Twój facet nie ma jej jeszcze na półce, to już najwyższy czas! Empik, 44 zł

7. Sugar Man. Jeden z najlepszych filmów jakie kiedykolwiek widziałam. Fantastyczny dokument, fantastyczna muzyka, fantastyczna postać Rodrigueza. Ten film warto mieć na DVD. Matras, 35 zł. Płyta Rodrigueza (Coming from reality) w wielu miejscach jest już wyprzedana choć można ją jeszcze znaleźć w paru sklepach internetowych, np. Music Corner, 64 zł. Równie dobrym prezentem będzie też ścieżka dźwiękowa z filmu - Merlin, 45 zł

8. Rodzina Waglewskich zna się na muzyce. Każdemu kto słuchał i polubił ich poprzednią płytę (Męska muzyka) spodoba się również i ta. Wbrew temu co mówią - nie tylko dla mężczyzn :) Matka, Syn, Bóg - Empik, 38 zł



  

5 komentarzy:

  1. Fajny, przemyślany wybór.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Z prezentami zawsze mam problem - a z prezentami dla mężczyzn to już MEGAproblem. Dzięki za inspiracje, pewnikiem kiedyś się przydadzą :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wilka z Wall Street polecam w wersji filmowej. Leonardo DiCaprio jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem DVD/Blu-ray wyjdzie dopiero w marcu. Dlatego tez nie bylo go na liscie :)

      Usuń
    2. Byłam na tym w kinie z moim, fenomenalny film!

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!