12 stycznia 2014

Różowa mgła - o chuście Haruni raz jeszcze...

Przez ostatni rok zrobiłam bardzo dużo chust, z których większość w zamierzeniu miała być dla mnie... Nigdy jednak nic z tego nie wyszło. Zazwyczaj po zrobieniu i zblokowaniu zmieniałam zdanie albo coś było nie tak i chusta idealna dla mnie przestawała być idealna i przestawała być dla mnie... Część z tych udziergów powędrowała do moich znajomych w formie prezentów, część została w rodzinie, część sprzedałam i tym samym zasiliłam budżet na nowe włóczki :) I tak było do 3 stycznia bo wtedy z kłębka cudownej włóczki Lace Merino od Marty z Zagrody powstała moja różowa mgiełka.

Chusta stworzona została z myślą o wiośnie, której wypatruję i czekam niecierpliwie.







Wzór: Haruni zmodyfikowana według wskazówek Nevernear i Knittimo
Druty: 4.5 mm
Koraliki: 20 g TOHO 8 ceylon grape mist





Przerabianie ostatnich rzędów było prawdziwą męką, nie mam pojęcia ile tam było oczek ale przerobienie jednego rzędu zajmowało mi ok 45 minut. Sprawy nie ułatwiały koraliki, które nabierałam szydełkiem 0.5 mm. Muszę sobie kupić nieco większe, bo ta miniaturka nieco utrudnia zadanie - często rozdwaja mi się nitka przy łapaniu koralików (wg mnie .05 mm to za mały haczyk na podwójnie skręcaną włóczkę).





Zobaczymy czy na wiosnę nadal będzie moją idealną...

22 komentarze:

  1. Witaj:) Przepiękna ta Twoja chusta, i kolor niesamowity, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor na żywo jeszcze piękniejszy :)

      Usuń
  2. Ale cudeńko:)Bardzo podobają mi się chusty robione na drutach:)Twoja to prawdziwa piękność:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna chusta :-) Bardzo podoba mi się taka wersja Haruni. A Twoja jest idealna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Ja w chustach dopiero raczkuję, nie sądzę bym potrafiła dokonywać zmian we wzorze.... Szkoda, bo na pewno bym chciała się jej podjąć. Może za jakiś czas... :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeśli chodzi o zmiany to trzymałam się wskazówek Knittimo i Nevernear. Robiłam proste body do 249 oczek a potem zaczęłam od razu drugi chart (pominęłam zupełnie pierwszy).

      Usuń
  5. Wow, rewelacyjna! Perfekcyjnie wykonana, tylko pogratulować! Śliczny kolor włóczki, nie pisząc już o cudownym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Na pewno nie jeden raz ją założysz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna. Kolor idealny, a koraliki dodają uroku i magii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna... delikatna, zwiewna, cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że przypadła Ci do gustu, bo jest cudna, szczególnie zawinięta na manekinie, na tym zdjęciu wygląda idealnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna różowa chmurka! taka zwiewna i delikatna... w sam raz na początek wiosny (też już mi do niej tęskno :))
    wcale się nie dziwię, że szydełko 0,5 było Ci za małe, ja używam takiego do najcieńszych nitek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No od dawna myślę, żeby kupić nieco większe ale cholera nie mogę się zebrać. A jak mi się staje potrzebne to na już... więc wtedy używam tego, które mam...

      Usuń
  11. Dziękuję Wam dziewczyny za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci pięknie wyszła ta chusta! Z koralikami! Podziwiam :) Dziękuję za Twoje odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta i piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się ten wzór!!! Z racji tego iż kocham szarości w takim właśnie kolorze bym sobie go wyobrażała;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!