05 stycznia 2014

Plany

Nigdy nie zrobiłam listy postanowień noworocznych. Może to dlatego, że bardzo często zmieniam plany i te poczynione dwa lub trzy miesiące wcześniej zazwyczaj nie są już aktualne ani pożądane... Efekt byłby taki, że ogromna część postanowień z listy nigdy nie doszłaby do skutku a lista pozostałaby jako wielki wyrzut sumienia i świadectwo horrendalnej niekonsekwencji autorki.

Jeśli chodzi o moje plany dziewiarskie sprawa wygląda tak samo. Kilka miesięcy temu zamieściłam post 5 top projektów, które skończę do grudnia 2013. Post został usunięty (bo pasował do późniejszych moich udziergów jak dupa do krzaka), projekt skończyłam jeden, ale to co z zamierzeniu miało być swetrem dla mnie, w efekcie powstało jako sweter dla męża.Odwidziało mi się już po kupieniu włóczki...

Postanowiłam jednak spróbować jeszcze raz i zrobić listę na 2014 rok, może się uda....

1. Emmanuelle Sweater - w 100% mój styl. Znalazłam go zupełnie niedawno ale od razu powędrował na sam początek kolejki. Pytanie do Was - czy znacie może włóczkę która nadawałaby się do tego swetra i miałaby podobną gamę kolorów? Mi przychodzi na myśl jedynie Baby Merino Dropsa, ale ten sweter chciałabym zrobić z czegoś lepszego jakościowo.



2. Harvest - długo czekałam na jego publikację. Polubiliśmy się od razu. Mam już przygotowaną włóczkę i niedługo zaczynam przygodę z tym wzorem. Podejrzewam, że praca będzie szła dość mozolnie - wzór jest rozpisany na włóczkę grubości worsted, ja planuję go zrobić z Malabrigo Sock. 



3. Bryter - proste formy są najlepsze. Wzór Justyny jest rewelacyjny. Najprawdopodobniej pójdę w ślady Pimposhki i wydziergam coś szarego bo proste formy + proste kolory dają zazwyczaj najlepsze rezultaty.



To tyle. Pierwotnie na liście miały być jeszcze 4 inne projekty, ale doszłam do wniosku, że jeśli uda mi się wydziergać chociaż te trzy i nie zmienić zdania, to już będzie sukces :)

18 komentarzy:

  1. Z całego serca Ci życzę wykonanie planu na ten rok :-) Wierzę w Ciebie - na pewno Ci się uda.
    A sweterki wybrałaś cudowne ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby plany zostaly zrealizowane. Jesli chodzi o wloczkę na ten pierwszy sweterek, polecam Lana Grossa Cool Wool Merino z amiqs.pl. ma bardzo duzy wybór kolorów, nie jest zbyt drogie i dobrze sie z niego robi. Przetestowalam. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. Rzeczywiście z tej włóczki można dobrać kolory idealnie pod sweter. Szukam jeszcze czegoś grubszego, ale jeśli nic nie znajdę to LG będzie zdecydowanie moim wyborem!

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi sie sweterki z Twojej listy. Trzymam za Ciebie kciuki, bo wiem jak trudno trzymać się planów, szczególnie gdy niespodziewanie wpadnie coś w oko i koniecznie musi być zrobione. A inne rzeczy czakają...
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że rozumiesz :) Niestety jestem okropnie niestała... znajdę coś ładnego na Ravelry i koniec, rzucam wszystko inne w kąt :)

      Usuń
  4. Świetne plany! Ja już od dobrych paru lat nie robię żadnych noworocznych planów, poza tymi robótkowymi. Tych mam kilka na 2014 rok, żadnych konkretnych projektów nie zakładam, idę na żywioł, ale kilku rzeczy chciałabym się jeszcze nauczyć i te mam spisane :) Życzę Ci powodzenia i z chęcią będę zaglądać, żeby zobaczyć, jak Ci idzie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Ja życzę postępów w nauce ;)

      Usuń
  5. Plany ambitne i ciekawe. Nie doradzę włóczki, bo to indywidualna sprawa. Coś gryzie, coś nie gryzie :) Rękawy 3/4 (nr 1), więc może dobrej jakości bawełna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się postaram i zrobię dwa - na lato i zimę :)))

      Usuń
  6. Pierwszy sweterek rewelacyjny w swojej prostocie :) może się sama na niego pokuszę?
    Powodzenia w dotrzymaniu postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kupiłam wzór i będę się w niego zagłębiać, także jeśli się zdecydujesz daj znać! Będziemy dziergać razem :)

      Usuń
  7. Piękne projekty wybrałaś - życzę pomyślnego wykonania planu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci wytrwałości w realizowaniu planów. Pozdrawiam



    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, ja też nie planuję i nie robię noworocznych postanowień. Może wynika to ze zbyt spontanicznej natury...? Ale dobrze mi z tym i niech Tobie będzie dobrze ze zmianami planów. W każdej chwili może pojawić się jakiś nowy pomysł czy inspiracja i nie ma siły, realizujesz a plany leżą, Ale jaka wtedy z tego dziergania radocha! Ciekawe projekty wybrałaś, nie zapomnij się nimi pochwalić! :)
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły pojawiają się za często. Czasami mam wrażenie, że przez to jestem mniej wydajna - miotam się od jednego do drugiego, pruję, zniechęcam, coś mi się odwidzi... Dlatego podzieliłam się tymi planami, bo te trzy sweterki bardzo chciałabym mieć - może zapisanie tego będzie dodatkową motywacją :)

      Usuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!