23 października 2013

Tea with Jam and Bread - nowe swetrzysko

W niedzielę złapało mnie paskudne przeziębienie, które z prędkością tornada zamieniło się w grypę i zapalenie gardła. Siedzę w domu i zdycham. Idealna okazja, żeby dokończyć dawno rozpoczęte projekty, porzucone w stanie braku rękawów. Czy jest na tym świecie jakaś dziewiarka, która lubi robić rękawy???

Kaszląc i dławiąc się kłaczkami unoszącymi się z przecudnej, tweedowej włóczki, skończyłam sweter dla Łukasza. Ten przyszedł z pracy, obejrzał... Powiedział że spoko "ale ten żółty jest beznadziejny". Żółty oczywiście został wcześniej klepnięty, kolory były super i pasowały, peany na cześć swetra "taki super sweter na pewno będę nosił" zostały wygłoszone.... ale teraz żółty już nie jest ok. Pech.

Właściciel odmówił współpracy, więc zdjęcie tylko jedno i na wieszaku:


Wzór: Tea with Jam and Bread
Wykaz użytych włóczek na mojej stronie projektu


Przypominam o moim Candy!



Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Ten sweterek to cudo, kieszonki bardzo fajnie przemyślane, szary pas na zewnątrz a w środku brązowy, ten pomysł mnie powalił

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba pomysł na kieszenie w tym swetrze. Dziękuję!

      Usuń
  2. Sweter cudowny. Z żółtym komponuje się idealnie. Niestety tak to jest z mężczyznami...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s.
      Dużo zdrowia Ci życzę.

      Usuń
    2. Dziękuję, powoli wracam do zdrowia. Mężczyzna sweter nosi. Nie wiem tylko czy z obowiązku czy żółty już przestał być "pedalski". Zobaczymy jak się rozwinie sytuacja.

      Usuń
  3. Piękny jest i właśnie ten żółty dodaje mu uroku - jak właściciel nie chce to biorę :)
    A tak poważnie, to myślę, że się jeszcze przekona - facetom czasami ciężko dogodzić, bo samo nie wiedzą czego chcą :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, gdyby on był nieco mniejszy to sama bym w nim chodziła i nikomu nie oddała :)

      Usuń
  4. Przecudnej urody męski sweter! Uwielbiam takie połączenie kolorów.
    Nie przejmuj się obecną wzgardą, to minie i jak go przyciśnie mróz to założy i wtedy się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze jesienne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ten sweter podoba!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!