16 maja 2013

Chusta deserowa prosto z wieży Eiffel'a


Ciepła chusta z grubej włóczki w środku lata? Klient - mój Pan :) Chusta powstała na zamówienie koleżanki, jako prezent na Dzień Mamy. Mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona.

Przy okazji wypróbowałam włóczkę Grignasco Champagne i jestem nią zachwycona. Jest mięciutka i ma 25% jedwabiu w składzie, niestety jakość idzie w parze z wysoką ceną :)

Chusta wykonana wzorem The Eiffel Tower Shawl Jessie Dodington. Chustę nazwałam deserową, bo wszystkie chusty w kształcie półkola kojarzą mi się z koronkowymi serwetkami i popołudniowymi herbatkami ;)









Wykonanie:
Druty 4.00 mm
Włóczka Grignasco Knits Champagne kolor 958, 2,5 motka



3 komentarze:

  1. Cudna chusta :-) Uwielbiam takie półokrągłe :-)
    Czy ona nie jest przypadkiem w kolorze gorzkiej czekolady...?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kolor to ciemna gorzka czekolada. Miło mi, że Ci się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, podoba mi się ten wzór, jeszcze się z nim nie spotkałam! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie posty, inspiracje i recenzje na tym blogu powstają z myślą o Tobie, czytelniczce mojego bloga. Zostaw komentarz, udostępnij ten post na Fejsie czy albo daj + w Google - doceń moją pracę i poleć ją innym!